Ottaisinko pordergollien?
Kommentit (40)
mutta mies ei anna, on absolutisti :(
siitä varmaan miehesikin tykkäisi.
muistakaa hankkia koiralle diblomi! Samalla kun itse syötte avogadoa...
muistakaa hankkia koiralle diblomi! Samalla kun itse syötte avogadoa...
Mikä koira näyttäisi svinksiltä? Tykkäämme miehen kanssa Epygtistä (olemme monesti lomailleet Charm el Shakessa) ja haluaisin yllättää hänet syntymä päivänä koiran pennulla. Onko svinksin näköisiä koiria olemassa? Vai pitäisikö ottaa sellainen vinksi-kissa?
PS: Illalla syömme tvinksejä.
Meidän koira makoilee aina joskus sfinksiasennossa, jolloin kutsun sitä vinski koiraksi (jota ei siis myöskään lausuta yhdyssanana).
Tämän varmasti halusitte kaikki tietää!
ne on niin söpöjä!
http://www.koirat.com/kuvat/galleria/pipsa-vaava+%3A%29_18a7453b5ce858b…
Opettele ensin kirjottamaan rotu oikein!!!
Ja ulkonäön perusteella EI koiraa valita!!
Ko. rotu on hankala!!
Opettele ensin kirjottamaan rotu oikein!!!
Ja ulkonäön perusteella EI koiraa valita!!
Ko. rotu on hankala!!
Vähän nyt hymyä huuleen.
Mun camulla on lapratorin noutaja, joka tykkää harrastaa akilitiä. Vleksistä se ei tykkää ollenkaan.
Onko rauhallinen ja hiljainen?
Cnautzeria parempi on nautseri. Se on rauhallisempi ja hiljaisempi versio siitä. Meillä on suur nautseri ja lainspits. Minä haluaisin kovasti buudelin mutta miehen mielestä ne ovat homo maisia.
niitä kun ei tarvi ollenkaan kouluttaa, ne osaa kaiken jo syntyessään.
Se ei hauku koskaan, on siis tosi helppo hoitoinen koira ja sopii kerros talo asuntoihin
ten kaikki ihan väärin. Opeltelkaa kirjoittaan oikein. Ei muuten sovi koirat lapsiperheeseen, jos koira puree.
HKi-Vantaan lentokentällä koiraa luovuttava henkilö soitti eläinlääkärille : "tulisikko kattoo tääl ois joku stor po delli".
Häkissä oli isovillakoira= storpudell.
Helppohoitonen eikä vaadi paljo tilaa.
ehdottomasti! LOL, kiitos! t. tosi väsy pienen vauvan äippä