Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
SDP kurittaisi rikkaita, Kokoomus pienituloisia. Kumman joukoissa sinä seisot?
06.04.2011 |
Kommentit (2)
Suurituloiset voivat helposti siirtää varansa pois Suomesta.
Pienituloiset taas... ei edes ole mitä siirtää.
Onhan näitä... hallintarekistereitä ja holding-yhtiöitä. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siitä muutama viikko sitten julkistetusta käyrästä puolueiden veroratkaisujen vaikutuksesta eri tuloluokkiin? Siinähän suurin tuloluokka oli yli 39 000 e vuodessa ansaitsevat. Ei minusta 3250 e/kk ole vielä kovin suurituloinen, ennemminkin keskituloinen.