Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsesi ikä/iät ja kuinka usein sanot heille "rakastan sinua"?

Vierailija
06.04.2011 |

Meillä kaksivuotias tytär, ja sanon vähintään kerran päivässä. Iltaisin nukkumaankäydessä, yleensä päivälläkin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias poika sanoo kyllä useammin kuin minä.

Vierailija
42/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka päivä sanon. Yleensä nukkumaanmennessään lapset vielä sanovat niin minulle, jos en ehdi ensin..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon joka päivä heille rakastan sinua.

Vierailija
44/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen päivä vaikka on hankala vauva, rakastan tätä esikoistani täydestä sydämestä ja sen myös osoitan hänelle sanoin ja teoin! =)

Vierailija
45/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon ihan noilla sanoilla sekä muilla ilmauksilla ja tietty halaillaan paljon päivän mittaan.

lapset 3v ja 3kk

Vierailija
46/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monin eri sanoin. Lapset myös sanovat minulle joka päivä, että rakastavat minua :)

Meillä myös sylitellään ja halaillaan paljon. Toivottavasti se pikkuisen kompensoi äkkipikaisen luonteeni aiheuttamia toisen ääripään ilmiöitä...

Vierailija
47/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle sanon joka ilta nukkumaanmennessä, vauvalle en niinkään, mutta hänelle tulee lässytettyä "äidin rakas" tms muutenkin koko ajan, mitä esikoinen ei enää ota vastaan...

Vierailija
48/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta "minä rakastan sinua" aika harvoin, jos koskaan noilla sanoin.

Lapset 11 kk, 11v ja 12v.

Vierailija
49/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa teidän arki :) Tällaista se pitäisikin olla :) Tuli hyvä mieli tästä.

Tytöt 14v, 7v ja 5v ja poika 12v. Pienille tytöille on vielä helppo leperrellä ja vähintään kerran päivässä tulee sanottua. Murkullekin pyrin sanomaan joka päivä, yleensä illalla ennen nukkumaanmenoa, kun jutellaan, mutta joskus saattaa jäädä päivä väliin. Jotenkin tuolle 12v pojalle tuntuu epäluontevimmalta leperrellä rakastamisesta. Sanon kuitenkin varmaan kerran viikossa niin, mutta useammin osoitan välittämisen muilla tavoilla ja muilla sanoilla. Päivittäin kuitenkin halataan, tukkaa on mukava pörröttää eikä tuo esimurkkupoika onneksi vielä kaihda kosketusta. Pikkutyttöjen kanssa halitaan varmasti monta kertaa päivässä ja vanhin tyttökin käy itse halailemassa joka päivä, ja antaa halata samalla lailla.

Vierailija
50/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähintään kerran päivässä noilla sanoilla. Lisäksi paljon äidin kultaa, rakasta, maailman ihaninta tyttöä jne. sanotaan useasti pitkin päivää.

Vierailija
51/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida koskaan sanoa "rakastan sinua", vaan kutsun kultasekseni jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi