Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsesi ikä/iät ja kuinka usein sanot heille "rakastan sinua"?

Vierailija
06.04.2011 |

Meillä kaksivuotias tytär, ja sanon vähintään kerran päivässä. Iltaisin nukkumaankäydessä, yleensä päivälläkin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt 14v, 7v ja 5v ja poika 12v. Pienille tytöille on vielä helppo leperrellä ja vähintään kerran päivässä tulee sanottua. Murkullekin pyrin sanomaan joka päivä, yleensä illalla ennen nukkumaanmenoa, kun jutellaan, mutta joskus saattaa jäädä päivä väliin. Jotenkin tuolle 12v pojalle tuntuu epäluontevimmalta leperrellä rakastamisesta. Sanon kuitenkin varmaan kerran viikossa niin, mutta useammin osoitan välittämisen muilla tavoilla ja muilla sanoilla. Päivittäin kuitenkin halataan, tukkaa on mukava pörröttää eikä tuo esimurkkupoika onneksi vielä kaihda kosketusta. Pikkutyttöjen kanssa halitaan varmasti monta kertaa päivässä ja vanhin tyttökin käy itse halailemassa joka päivä, ja antaa halata samalla lailla.

Vierailija
22/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteen laatuun, eiköhän ne sen tiedä

lapsia 8-18 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee sanottua kaikille, hellittelynimittelyä :)

Vierailija
24/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakas" yms sanoja päivittäin. samoin halauksia.

Vierailija
25/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 10v ja 13v. Teinille tulee sanottua nykyään harvemmin ( on poika ), koska silmin nähden kiusaantuu jos mamma alkaa liikaa lässyttään ;) Huitasee vaan et no joo jooo!!

Aiemmin olen kyllä sanonut useinkin, mutta pitää keksiä isommille muita keinoja osoittaa välittävänsä.

Tuolle nuoremmalle sanon useamman kerran viikossa ja hyväksyy vielä mammalta halit ym.

Vierailija
26/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan sano "minä rakastan sinua"

Vierailija
27/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja joka päivä sanon, sillä on vaan niin rakastettava! :) Olen myös joka päivä NIIN onnellinen, että me ollaan saatu kyseinen pieni pakkaus elämäämme, sillä raskautumiseni ei ollut ihan itsestäänselvä juttu...

Vierailija
28/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäävämme toisistamme. Lapsi 5-vuotias.

Vierailija
29/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin rakas, olet äidin rakas, äiti rakastaa sua tosi paljon jne lässyn lässyn :) Pitkin päivää.

Isä samanlainen lässyttäjä.

Normaalit ihmiset ehkä oksentaisi kun kuuntelisi meidän perheen tunnepuhetta pidemmän aikaa.

Lähetellään myös pusi pusi ja olet mun rakas- tekstiviestejä miehen kanssa toisillemme pitkin päivää.

Vierailija
30/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä useamman kerran päivässä. Ainakin jos lasketaan muunnelmat, tyyliin "sinä se olet äidin oma rakas". Ihan noila sanoilla "rakastan sinua" sanoisin että noin kerran päivässä.

Vierailija
31/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran että rakastan heitä yli kaiken.

Vierailija
32/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta sanon "minä rakastan sinua" samalla kun peittelen lapset sänkyyn. Mutta muutenkin puhuttelen lapsia tyyliin kulta tai rakas. Halitaan paljon.

Vierailija
33/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 1v poika 2,5v, sanon vähintään kerran päivässä.

Vierailija
34/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä monta kertaa sanon "kulta" "rakas" "oot ihana" "sä oot NIIN söpö" ja muuta hehkutusta...

"Mä rakastan sua" tai "äiti rakastaa sua" sanon joitain kertoja viikossa, en ehkä ihan joka päivä.

Vierailija
35/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla sanoilla sanon vähintään kerran päivässä, nukkumaan käydessä. Väillä muutenkin, ainakin kiukuttelujen jälkeen, kun tilanne on selvitetty. Muutenkin kutsun molempia usein rakkaaksi tai kullaksi.

Vierailija
37/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sanon juuri nuo sanat. Kullittelen muuten vaan ja sanon "olet rakas" joka päivä.

Vierailija
38/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äiti rakastaa tosi paljon, ja on niin onnellinen, kun on saanut juuri tuollaisen pojan ja tuollaisen tytön (tyttö 7kk). Tulee sanottua rakastamisesta lähes joka päivä.

Vierailija
39/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kerran päivässä, eli illalla kun toivotan hyvää yötä. Love you huikkaan perään kun lähtevät kouluun.

Kulta, honey, yms hellittelynimiä useinkin päivässä.

4kk vaaville tulee sanottua asia monta kertaa päivässä monella eri tavalla.

Ja lapset on mulle äärimmäisen rakkaita. Samoin miehelle sanon asian liki päivittän.

Vierailija
40/51 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä lapsille se pitää aika ajoin ihan sanoa. Ja tietenkin myös teoin osoittaa, mutta myös sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi