Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko kävit Hulluilla päivillä? Tarttuiko mukaan mitään?

Vierailija
06.04.2011 |

Itse ostin

-Iittalan isoja ego-kuppeja + niihin lautasia

-siivousaineita 2 putelia

-3 huivia

-orkidean

-keksejä

-suklaata

-balsamicoa

Yllättävän väljää oli! Olin varustautunut paljon pahempaan hullunmyllyyn :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin

Lapselle ulkoilupuvun

3 paria kenkiä

sukkia

alusvaatteita

lapselle muutaman pyjaman (erilaisia)

kassin (2 kpl)

miehelle vaatetusta

syötävää monennäköistä

- menen huomenna uudelleen ostamaan itselle takin sekä astioita, sisustustavaraa, kirjoja ja dvd-levyjä, lakanat ja pari mattoa.

Vierailija
2/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo varaa ostaa sieltä varmaan mitään.. ei ainakaan tommosta määrää tavaraa.

Meen vasta illalla kun mies tulee töistä, ostan varmaan jotain vauvanvaatetta ja ruokaa. Tuskin muuta. Paitsi jos löydän jonkun kivan ulkoilutakin itelleni ni ehkä sitte semmosen.

t. köydä kotimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pari vuotta sitten minimiäitiysrahalla ja Hullujen päivien kuvastoa en viitsinyt vilkaistakaan kun rahat oli vähissä (mies teki silloin väitöskirjaa pienellä apurahalla joten ei tullut rahaa juurikaan siltäkään suunnalta). Kyllä se siitä!

Mulla ei oo varaa ostaa sieltä varmaan mitään.. ei ainakaan tommosta määrää tavaraa.

Meen vasta illalla kun mies tulee töistä, ostan varmaan jotain vauvanvaatetta ja ruokaa. Tuskin muuta. Paitsi jos löydän jonkun kivan ulkoilutakin itelleni ni ehkä sitte semmosen.

t. köydä kotimamma

Vierailija
4/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen päivien taso on vuosi vuodelta laskenut. Ennen siellä oli ihan oikeasti hyviä tuotteita hyvillä alennuksilla, mutta ei nykyään. Alennukset eivät enää ole yhtä hyviä eivätkä myöskään tuotteet, usein heikompi laatuisia vert. "oikeat". No, luultavasti käyn 1-2 kertaa, lähinnä Herkussa, siellä vielä ihan oikeasti hyviä tuotteita edullisesti :)

Vierailija
5/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kuin muutamia tuotteita alessa, ja niitä isot erät. Voi tietty olla että sekoitan tavallisiin alennusmyynteihin, mutta jotenkin on sellainen muistikuva että ennen hullareilla olisi ollut "jämäkappalaita" esim. rintaliiveistä eli isompi valikoima.

Hullujen päivien taso on vuosi vuodelta laskenut. Ennen siellä oli ihan oikeasti hyviä tuotteita hyvillä alennuksilla, mutta ei nykyään. Alennukset eivät enää ole yhtä hyviä eivätkä myöskään tuotteet, usein heikompi laatuisia vert. "oikeat". No, luultavasti käyn 1-2 kertaa, lähinnä Herkussa, siellä vielä ihan oikeasti hyviä tuotteita edullisesti :)

Vierailija
6/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nimikään viittaa mitenkään halpaan, vaan että on "olevinaan" tarjouksia, eli huonompi laatuisia tavaroita ehkä hitusen halvempaan hintaan. Useita vuosia takaperin oli parempia tarjouksia ja halvalla.

Vierailija
7/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-v&b viinilaseja

-lapsille puseroita

-itselle huivi ja t-paita

-sateenvarjo

-valokyniä

-muotovaahtoa

Vierailija
8/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. köydä kotimamma

Ei kannata kadehtia. En minäkään ole mikään kroisos, mutta olen säästänyt sitä varten, että saan sitten alennuksesta ostaa kunnon tavaraa. Koko talvena en ole ostanut itselleni yhtäkään vaatetta esimerkiksi lukuunottamatta sukkia ja alusvaatteita. Matot pitää vaihtaa, kun lapsi oksensi olohuoneen matot ja ei lähde pesemällä (ei edes pesulassa). Muuten olisin jättänyt matot ostamatta. Kirjat ja dvd:t menee lahjaksi, joten ne ostettaisiin joka tapauksessa ja lapselle on oltava vaatetta ilman Hulluja Päiviäkin. Astiat menee häälahjaksi sukulaiselle. Näyttää ehkä paljolta, mutta ei oikeasti ole, kun keskittää ostokset parille päivälle ja on sitten monta kuukautta ostamatta mitään.

Vierailija
9/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni:

- vero modan t-paitoja

- jonkun tarjous-tunikan, en ole sovittanut, hyvin mahdollista, että menee takaisin

- clinique kosteusvoide ja puhdistusgeeli

- huivi

lapsille:

- kahdet lenkkarit

- iso kasa t-paitoja, pitkä ja lyhythihaisia (Benetton, Name it, Bogi)

- yöpukuja

- alushousuja

- jotain muuta sekalaista vaatetta

Lisäksi hammasharjoja ym. aina tarpeellista tavaraa.

Ruokaosastolla pitäisi vielä käydä ainakin juustoja hakemassa.

Vierailija
10/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta tällä kertaa.

Vierailija
11/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cliniquen kasvovesi

2 miesten t-paitaa

2 miesten alushousut

6 paria naisten sukkia

iltasanomat

Huomenna meen uudestaan paremmalla ajalla.

Nyt juoksin vaan kiireesti läpi kun ei aikaa ollut jäädä katselemaan mitään.

Vierailija
12/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin

-sensai-ripsarit

-victorinox-pikkuveitsiä

-huivi

-tyttöjen benettonin veluurihuppari ja housut

-tyttöjen sukkia

-tytöille vihkoja

-1e mausteita

-juustoja-leipää

-karjalanpiirakoita

Huomenna menen katsomaan duploja ja kastehelmi-lautasia,että voiko ne olla niin edullisia ja onko niitä enää jäljellä...

Vierailija
13/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nuo dublot sitten oikeasti maksavat? Hullujen Päivien tarjous on 25,90 laatikko. Onko se edullinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan