Mieheni taitaa olla ihastunut Jutta Urpilaiseen
Puhuu hänestä koko ajan ja alkaa aina hymyilemään, kun näkee hänet TV:ssä. Ei siinä, onhan hän todella kaunis nainen. Enkä ole mitenkään mustis tästä, on vain jotenkin söpöä mielestäni. :)
Kommentit (8)
söpöä kun miehesi kuvittelee jutan sinun tilallesi sängyssä tai haaveilee ottavansa tämän eduskuntatalon rappusilla?
söpöä kun miehesi kuvittelee jutan sinun tilallesi sängyssä tai haaveilee ottavansa tämän eduskuntatalon rappusilla?
Ap
fantasioin minäkin ties minkälasista ihmisistä sängyssä, fantasiat on fantasioita ja se että on ihastunut ihmiseen ei tarkoita, että pitäisi edetä jotenkin :)
Ap
Mun isä ihastui Riitta Uosukaiseen silloin kun se oli presidentin vaaleissa. Isä hehkutti koko ajan kuinka älykäs, kaunis ja ihana se nainen on. Äitiä ja mua nauratti ihan kamalasti. Se oli jotenki hellyyttävää.
Ei tässä mitään pervoa ole, näitä kaukoihastuksia tulee ja menee.
Olin aikoinani hänen opiskelukaverinsa ja hän oli tosi viksu, mukava, reilu ja hauska tyyppi. Harmittaa, kun julkisuuskuvansa on toisenlaiseksi muotoutunut. Niin että ap, miehelläsi on hyvä naismaku!
Oma mieheni ei voi sietää Juttaa. Hän sanoo että Jutta on niin vastenmielinen että ei voi ajatellakaan äänestävänsä demareita sen takia.
MInusta Jutta on ihan ok, ja on mielestäni hyvä esiintyjä. Mutta voin ymmärtää että ärsyttää joitakin.
on niin herkku mature-mamma, grrrrr