Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt kuukauden päivät opetellut uutta elämäntapaa, lähinnä syömisiä

Vierailija
06.04.2011 |

ja liikuntaa. Tänään on eka päivä kun tekis mieli lopettaa koko homma, vetää suklaalevy ja muutama munkki. Väsyttää ja kyllästyttää koko homma. No, onneks ei ole noita herkkuja kotona enkä jaksa niitä edes kaupasta hakea. Olen nukkunut huonosti (lasten takia) pari yötä ja nyt se sitten vaikuttaa näin. Olen siis näköjään tunnesyöjä, nyt se on todistettu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu. Jos olet jo kuukauden jaksanut niin olet jo pitkällä. Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa miljoona kertaa ja nyt tuntuu siltä että olen päässyt sinuiksi itseni ja syömiseni kanssa. Minulla on kaksi lasta ja monesti väsyneenä olen helpottanut oloa makealla. Sitten rupesin ajattelemaan että mitä hyötyä siitä minulle on että tyhjennän karkkipussin? Ei mitään, tulee vain paha mieli ja olo. En ole liikalihava mutta pudotettavaa on. Nyt on lähtenyt jo viisi kiloa ja tosi hyvältä tuntuu. Sen sjaan että söisit herkkuja teen vaikka 50 vatsalihasliikettä! Aurinkoa kevääseen vaikka nyt vettä sataakin!

Vierailija
2/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olet voittanut itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mulla mättää, koetan pudottaa painoa, vaan mitään ei oikein tapahdu..

Kasviksia jne. lisännyt ihan reilusti, ja liikuntaa myös.

Kova tsemppi on onneksi edelleen. Kesän alussa on yhdet juhlat, joihin haluisin edes vähän painon putoavan, että olisi itsevarmempi olo..

Tsemppiä meille kaikille! =)

Vierailija
4/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy kovana ja koita nukkua!

Vierailija
5/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin juuri ruokkikselta työpöydän ääreen (ja AV:lle, heh...). Tarjolla oli keksejä, ja melkein jo suussani tunsin, miten hyvältä makea maistuisi jälkkärikahvin kanssa. Oli NIIN lähellä etten napannut.

Sitten mietin kuitenkin, että kun taistelen tämän yli, en vaan tee sitä käden ojennusta siihen suuntaan, niin voitan tämän kamppailun. Jee, näin kävi!

Nyt mulla ois "morkkis" (no en mä niin vakavasti näitä ota, mut silti) keksin syömisestä eikä enää hiventäkään siitä mausta suussa jäljellä, mutta sen sijaan mulla onkin miinuskaloreita ja hyvä mieli siitä, että selviydyin kiusauksesta. :)

Vierailija
6/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happi auttaisi väsymykseen. Ja jos myöhemmin tänään saat otettua tirsat tai mentyä illalla vähän aikaisemmin nukkumaan, niin hyvä. Huomenna on uusi päivä. Ajattele miten pettynyt olisit itseesi, jos olisit vetänyt sitä sokerimättöä.

Pysy lujana! :)

Vierailija
7/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on noussut 1-1,5 kg

en ymmärrä, en mielestäni syö enempää tai huonommin

aivan sama, vaatteet mahtuu vielä

Vierailija
8/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia konkreettisia muutoksia sä olet tehnyt?

Kun mulla nimenomaan se alkuinnostus oli ihan valtava ja tulokset motivoi jatkamaan. Yli kaksi vuotta sitten aloitin ja sillä tiellä edelleen, mä kun aion kuulua siihen porukkaan joka ei palaa vanhaan enkä aio lihoa takaisin.

Vierailija
9/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sillon tulee juuri huonoina hetkinä sorruttua. Ne hetket onneksi menee aina ohi, ja sitten on tyytyväinen kun ei kotona ollut mitään.

Itse olen myös tunnesyöjä, ja pidän kotona vain satunnaisesti jotain "vähäkalorisia" herkkuja. Joskus saatan niitä huonolla hetkellä sortua syömään enemmänkin, mutta esim. pari suklaavanukasta kerralla on kuitenkin parempi kuin suklaalevy tai iso karkkipussi.

Tsemppiä vaan!

Vierailija
10/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin pääsen varmaan illalla kun mies tulee töistä. Hyvä puoli on se, että en pääse myöskään kauppaan ja kotona ei liiemmin herkkuja ole, joten sortumaan en pääse :)

Olen siis lisännyt liikuntaa (3-4xviikko), lopettanut turhat napostelut ja herkut. Säännölliset ruoka-ajat ja paljon kasviksia, pienemmät ruoka-annokset. Kaloreita lasken sen verran, että noin suunnilleen tiedän paljonko päivässä menee.

Ensimmäinen viikko oli melko vaikea, mutta sitten alkoi sujua suht hyvin. Nyt sitten iski se paha päivä tän väsymyksen takia. Ei kai se repsahtaminenkaan hirveästi haittaisi, enemmän painoon vaikuttaa tää mennyt kuukausi kuin yksi huono päivä, mutta toisaalta enpä mä oikeesti niitä herkkuja tarvitse, ei ne mua piristäis vaan väsyttäis vaan enemmän.

ap

Vierailija
11/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös syönyt vähemmän ja terveellisemmin n. kk ajan ja hyvältä tuntuu. Aloin myös käydä enemmän lenkillä ja kuntosalilla. Olo on pirteämpi ja energisempi. Painoakin on tippunut jo 7 kg.

Pidän kuitenkin yhden herkkupäivän viikossa, silloin saa syödä mitä haluaa.

Vierailija
12/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis toki moiti sinua tiukkapipoiseksi mutta tarkoitan että jos liian tiukkapipoisesti suhtautuu herkkuihin niin sitten joskus repeää varmasti...Mun mielestä on ihan ok napata välillä jotain herkkua vähän eli eihän sitä suklaalevyä tarvi kokonaan syödä. Itse otan rivin, korkeintaan kaksi kerralla suklaata ja se riittää. Tietty jos on suuri mieliteko niin voi tehdä mieli tuhota kerralla koko levy...

Vierailija
13/13 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys- ja uskonpuutepäiviä tulee vielä. Silloin lapset on toivottavasti terveitä. Mene ulos niiden kanssa, liiku, ime iteesi happea. Ei se kaikkia elämän ongelmia ratkaise, mutta virkistää, aivot toimii paremmin ja virkeänä ei ole niin omien mielihalujensa vietävänä. Sä et ole mikään karkkitehtaiden orja, vaan oma ihmisesi, sä et tarvitse sitä mättöä mihinkään.

Kun syöt hyvistä raaka-aineista itse tehtyä, maukasta, hyvin maustettua ruokaa, se on niin tyydyttävää, että pullat ja karkit unohtuu.

Jaksa vaan!

7

Yksin pääsen varmaan illalla kun mies tulee töistä. Hyvä puoli on se, että en pääse myöskään kauppaan ja kotona ei liiemmin herkkuja ole, joten sortumaan en pääse :)

Olen siis lisännyt liikuntaa (3-4xviikko), lopettanut turhat napostelut ja herkut. Säännölliset ruoka-ajat ja paljon kasviksia, pienemmät ruoka-annokset. Kaloreita lasken sen verran, että noin suunnilleen tiedän paljonko päivässä menee.

Ensimmäinen viikko oli melko vaikea, mutta sitten alkoi sujua suht hyvin. Nyt sitten iski se paha päivä tän väsymyksen takia. Ei kai se repsahtaminenkaan hirveästi haittaisi, enemmän painoon vaikuttaa tää mennyt kuukausi kuin yksi huono päivä, mutta toisaalta enpä mä oikeesti niitä herkkuja tarvitse, ei ne mua piristäis vaan väsyttäis vaan enemmän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme