Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö ikäistäsi nuoremmalta vai vanhemmalta?

Vierailija
06.04.2011 |

Ja mistä luulet sen johtuvan?

Itse olen 38, ja usein luullaan kymmenen vuotta nuoremmaksi. Pari kolme vuotta sitten kysyttiin vielä papereita kaupassa, kun ostin pari siideriä. Varmaan epätätimäinen tyyli, pitkät hiukset, hoikkuus ja hyvät geenit vaikuttavat. Ja se itseä nuorempi mies tietysti antaa kummasti motivaatiota pitää itsestään huolta ;-)

Monesti ihan säikähtää, kun tulee vastaan entisiä luokkakavereita tai muita saman ikäiseksi tiedettyjä ja ne on ihan tätejä ja setiä. Tulee vanha olo, kun tajuaa, että itsekin on tuon väsähtäneen ja lösähtäneen ikäinen...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea ikä 48 v

Vierailija
2/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla niin, että kaikki ovat omasta mielestään ikäistään nuoremman näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

48v.

Vierailija
4/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla niin, että kaikki ovat omasta mielestään ikäistään nuoremman näköisiä.

Kertokaa sen oman mielipiteen lisäksi/tueksi minkäikäisiksi muut teitä arvioivat...

ap

Vierailija
5/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukapa sanoisi, että näytät ikäistäsi vanhemmalta nelikymppiselle. Itselleni olen tietysti normi. minulla ei ole mitään syytä yrittää näyttää nuoremmalta kuin olen, toki vielä tyylikkäämpi ja urheilullisempi voisin olla.

Vierailija
6/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ikä 30 v. Alkossa ja baarissa kysytään välillä paperit. Olen lyhyt ja hoikka ja aika babyface.

Vierailija
7/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua luultu useimmiten 15-17 vuotiaaksi :(

Enkä pidä enää kohteliaisuutena. Olen 32-vuotias ja todella siro ja nippanappa 160cm pitkä. Miestäni (38v)luullaan varmaan pedofiiliksi kun pusuttelemme julkisesti :/

Vierailija
8/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai sä oot 30-vuotias, luulin sua kyllä yli nelikymppiseksi.

kas se nuoremmaksi kehuminen on vaan ihan normaalia kohteliasuutta, ei sen kannata antaa nuppiin kihahataa : D

Vierailija
9/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 32, vuosi sitten kysyttiin Alkossa papereita kun ostin (ruuhka-aikaan, eli tuskin huvikseen kyseli ;) pullon punkkua. Työpaikan sivaripoika (21 v) järkyttyi kun kuuli ikäni, oli kuulemma luullut max 25-vuotiaaksi :D Monet oman ikäiset työkaveritkin aluksi kommentoivat että "mut sähän taidat ollakin aika paljon nuorempi" kun tuli puhetta esim. opiskeluista.

En tiedä mistä johtuu. Ryppyjä ei ole, mutta ei niitä hirveästi muillakaan tässä iässä kai ole? Kasvonpiirteet on kyllä lapsekkaat, ja olen luonteeltani iloinen (ehkä kyyniset myrtsit vaikuttaa vanhemmilta?). Vaatekoko 36, tyyliä vaikea kuvailla... Ei teinix, mutta ei tätimäinenkään. Tyttömäisesti rock? Mun mies on muuten myös ikäistään nuoremman näköinen, viime vuonna rautatieaseman Alepassa kysyttiin paperit kun osti kaljaa mennessään Tuskaan.

Vierailija
10/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 itseäni nuoremmat luulevat noin 25 vanhemmat taas yli kolmekymppiseksi. En tiedä mistä johtuu... Omasta mielestäni kroppa on 35+ naama vähän alle 30.

Vierailija
11/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas se nuoremmaksi kehuminen on vaan ihan normaalia kohteliasuutta, ei sen kannata antaa nuppiin kihahataa : D

No tuskin Alkossa tai baarissa tai kaupan kassalla ihan kohteliaisuudesta papereita kysytään... tv. se babyface

Vierailija
12/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miestäni on luultu isäkseni. Ostaessani siideriä joudun näyttämään lähes aina papereita(paitsi tutuille myyjille lähikaupassa).

T. se 32v joka näyttää 15 vuotiaalta

Vierailija
13/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo oikeesti joskus jonkun oikeesti vanhan (anteeksi jos nyt jotain loukkaa) sanotaan 70+ ikä voi yllättää. Sieltä voi oikeesti löytyä sellaisia jotka ovat ikäänsä hurjasti nuoremman näköisiä ja varsinkin oloisia.

Alle 50v nyt voivat vielä olla sekä nuorekkaita, että vanhemman oloisia ihan ikänsä puitteissa. Siis meinaan, että eihän nelikymppinen ole vanha, harva silloin vielä kovin ryppyinen ja harmaa on.

Vierailija
14/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, eikä mulla ole ikäkriisiä. En pelkää vanhenemista.

Vierailija
15/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikani 1,5-vuotias. Usein ihmetellään että onko tuo sinun oma lapsesi? (Kun näytän niin nuorelta) :D

Vierailija
16/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan mäkin kaikille arvuuttelen iät alakanttiin, kuuluu hyviin tapoihin. Oikeasti ei tule yhtään ihmistä läheltä tai tuttavapiiristä mieleen, joka näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta. Toiset on "nuorekkaampia", mutta se ei tarkoita, ettei ikä silti näy.

Mun äiti on 60 ja aina mainostaa nuorekkuuttaan. Ei kai itse näe sitä helttaa leuassa ja muita roikkumia.

Itse olen 34, nuorekas tyyliltäni, mutta en mä nyt 25-vuotiaalta näytä.

Vierailija
17/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

* pakko avata ikkuna ihan *

Vierailija
18/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon, että näytän vähän nuoremmalta. Siis vilpittömästi oma itsekehuinen uskomukseni tämä! :D Mutta toisaalta, olen juuri sitä ikää, jota on hankala arvioida ja vielä hankalampi sanoa ääneen, kun riskinä on sanoa pahasti yläkanttiin... En kyllä tykkää leikkiä mitään arvuutteluleikkejäkään, mutta joku aina joskus haluaa arvailla, ja yleisin arvaus on jotain 25. Siihen perään kun kerroin oikeani, seurauksena on ylinäytelty "ei voi olla totta, ihan oikeastiko?", joten laitan sen ihan normaalin kohteliaisuuden piikkiin myös. ;)

Vierailija
19/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri joku aika sitten jouduin näyttämään eräälle tyypille mun ajokortin kun ei uskonut että olen jo 42v. Luuli että olen joku max 35v. Mullakin varmasti vaikuttaa se epätätimäinen tyyli, olen myöskin hoikka, pitkähiuksinen, nuorekkaasti pukeutuva.

Vierailija
20/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon, että näytän vähän nuoremmalta.

en luule näin siksi, että olisin jotenkin erityisen freesi tai nuorekas olemukseltani, vaan koska mulla on vähän lapsenomaiset piirteet: nöpönenä, isohkot etuhampaat, pyöreät silmät. Blaah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi