olen rasisti,ja siksi äänestän Timo Soinia.
koen,että nyt menee ääni oikeaan paikkaan.Suomalaisuuden puolesta.
Kommentit (26)
Mitä vittuuu sua ei siin tapaukses lasketa ihmiseks ja varsinki ku tuut ilmottelee sitä kaikille en oo ite ku puoliks ulkomaalane mu joka tapaukses mä oikeesti hakkaisin sut jos olisit mun feissin edess muista aina et oot kelvoton LUUSERI !!! oikee kunno huoranpenikka
:) oonksmä kertonu sulle et sä oot THE BOSS ! mäki sanoisin noin jos oisin sä :DDD
Pitäiskö nyt tehdä aaltoja sulle ja ablodeerata oikeen kybällä vai mitä sä oot vailla?
ap
Ei tänne mitkään kansat mistään virtaa. Kun virtaisikin, niin saataisiin duunareita tähän maahan, kohta on pisu sukassa kun työntekoiässä olevia on niin vähän.
miten suhtaudut muihin vähemmistöihin esim. homoihin ja jehovan todistajiin, vammaisiin?
kielteisesti. -ap
Tynnyrissä kasvaneisuus paistaa kauas.
hyväksytkö sinä itse kaikki/kaiken?.....epäilen. -ap
Mä hyväksyn semmoiset ihmiset, jotka ovat toisenlaisia kuin itse olen, miksen hyväksyisi? Eivät he uhkaa mua. Sen sijaan mun on vaikea hyväksyä semmoisia, jotka tuomitsevat toiset tai haluavat vahingoittaa toisia.
juuri esim. homot.maailmaan ei ole luotu sen takia,että samaa sukupuolta olevat hinkkaavat toisiaan.sairasta.en kuitenkaan "tahdo heille pahaa",olkoot,mutta en vaan suvaitse sitä.tuomitsen,en vahingoita. en myöskään hyväksy sitä,että tänne virtaa esim.somaleja hyväksikäyttämään Suomen sosiaaliturvaa ja asumaan ja elämään ilmaiseksi. ensin oman maan asunnottomat ja puliukot lämpimään tuolta ulkoa,ennenkuin mamuja aletaan paapoa ja syytämään niille rahaa. nyt lähden töihin. ap
Pakolaiset hakevat turvaa ja on inhimillinen velvollisuus auttaa sellaisia jotka ovat hengenvaarassa.
se elintasopakolaisten sakki jota tunkee Eurooppaan joka suunnalta? Sitä turvapaikkashoppailijoiden porukkaa ei pidä sääliä yhtään. Eikä sitä mustalaisleiriäkään -lupasivat muuten poistua Suomesta. Mitenkäs kävi?
Olen rasisti ja tulen aina olemaan. Sitä en kenellekään peittele.
ensin oman maan asunnottomat ja puliukot lämpimään tuolta ulkoa,ennenkuin mamuja aletaan paapoa ja syytämään niille rahaa. nyt lähden töihin.
ap
Miten sinä hyväksyt puliukot yms asunnottomat lusmut?! Ei kukaan heitä pakota vetämään viinaa saati lusmuilemaan niin, että joutuvat kadulle! He nyt ovat viimeisiä, jotka tarvitsevat mitään rahallista tukea elleivät itse ensin ryhdistäydy.
Vähäks sä oot vitun rasisti homo/lesbo >:// painu vaa perseesi ...-.- oon ite tummaihoinen ja sen takia en kestä rasismia -.- FUCK U