Pakko hehkuttaa (raha-asiaa)
Tienaamme mieheni kanssa molemmat nyt nelosella alkavaa! Minä 4100 ja mieheni 4400.
Juuri valmistuin vuosi sitten ja nyt tuli korotus palkkaani.
Olen niin innoissani!! :)
Tässä sitä nyt ollaan, seuraavat 40vuotta suurella palkalla vailla katkoksia työelämässä, jes!
Anteeksi ei ole tarkoitus leuhkia, mutta olen ylpeä saavutuksista! Kaikki on tähänkin mennessä ollut hyvin, mutta nyt talous vielä loistaa. :)
Kommentit (36)
Ööö miksi kukaan lähäri haluaisi kusettaa palkkansa olevan yli neljää tonnia?
Tuskin ap haluaa jakaa kaikkia tietojansa tänne. :O
On se kumma että kun joku kertoo tienaavansa hyvin niin se on vähintäänkin kusetus? :D
Ettekö ole koskaan kuulleet hyvätuloisista ihmisistä? Kyllä minun mielestä siitä saa ja kuuluu olla ylpeä, enkä ihmettele tarvetta näpäyttää näitä luusereita jotka sillon haukkuivat. ;)
Osu ja uppos!
Ehkä voisin tuoda toisenkin näkökulman keskusteluun:
Minä olen saanut lapseni nelikymppisenä ja huomasin juuri veroilmoitusta tehdessäni, että olen viime vuonna tienannut n. 80 000 euroa, vaikka olen synnyttänyt samana vuonna ja ollut osittaisella hoitovapaalla.
Sekin voi olla hyvä vaihtoehto, että hankkii ensin hyvän työn, josta maksetaan erittäin hyvin, ja voi nauttia pienten lasten hoitamisesta kotona ja silti ansaita osa-aikatöissä hyvin.
"hyvin" niin miksi ei voi kertoa mikä tämä kyseinen ala on? Uskon että tuntuu hyvältä tienata tuon verran me olemme minipalkkaisia avokin kanssa minä tienaan alle 1800 e/kk ja siitä verot niin noin 1400 jää käteen.. Avokilla suurinpiirtein sama homma..
Ollaan nuoria vielä alle 25-vuotiaita.. Mitähän sitä rupeisi sitten opiskelemaan jotta joskus jotain tienaisi. :D
pyytänyt kaikkia tietoja?
Aika erikoinen saa ala olla jos sen mainitseminen paljastaisi liikaa. Samoin tutkinnon kanssa, onko se joku valtiosalaisuus jos on vaikka valmistunut ktm:ksi tai fm:ksi?
Ööö miksi kukaan lähäri haluaisi kusettaa palkkansa olevan yli neljää tonnia?
Tuskin ap haluaa jakaa kaikkia tietojansa tänne. :O
On se kumma että kun joku kertoo tienaavansa hyvin niin se on vähintäänkin kusetus? :D
Ettekö ole koskaan kuulleet hyvätuloisista ihmisistä? Kyllä minun mielestä siitä saa ja kuuluu olla ylpeä, enkä ihmettele tarvetta näpäyttää näitä luusereita jotka sillon haukkuivat. ;)
Osu ja uppos!
Noniin nyt jo kengät jalasa, mutta omaa alaani en paljasta, meitä on alta 20 Suomessa :D
Mutta mieheni on insinööri ja it-alalla.
Noniin nyt jo kengät jalasa, mutta omaa alaani en paljasta, meitä on alta 20 Suomessa :D
Mutta mieheni on insinööri ja it-alalla.
Häh? Siis enhän minäopiskeluaikana tuota tienannut kuten joku ihmetteli :)
että tuli korotus palkkaasi, ja koska nykyinen on se 4100, voidaan siitä päätellä opiskeluajankin palkan olleen melko korkea. Tuskin olet opiskeluaikana tienannut 1000 euroa ja sitten saanut 3100 euron korotuksen....
Häh? Siis enhän minäopiskeluaikana tuota tienannut kuten joku ihmetteli :)
on ollut vuoden töissä, kun valmistui vuosi sitten, eihän se korotus opiskeluaikaan tullutkaan.
Minun ja miehen nettopalkat 2000e ja 2500e. Niilläkin palkoilla elää jo ihan mukavasti. Tehän suorastaan uitte rahassa. :)
Kuulostanee selittelultä, mutta näppäimistössä on joku kosketusvirhe, tai sitten kirjotan liian nopeasti. Uutta hankkimaan. :)
Mutta nyt pitänee mennä, kiitos onnittelijoille ja silityksiä epäilijöille. ;) Moikka!
Jep kirjoitan liian nopeasti kun tulee viereisen näppäimen kirjaimia :D
Mutta nyt heido :D
mukavaa elämää ainakin taloudellisesti. Itsellä bruttopalkka 2900e, akateeminen yh olen. Suht hyvin pärjää näilläkin tuloilla.
ap ei vastaa kysymyksiin. Taisi vaan liioitella lähäritutkintoaan ja vajaan tonnin kuukausipalkkaansa