Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi hoitoon vaikka itse jään lakkoon?

Vierailija
05.04.2011 |

Lapsi on lähes 5v touhukas lapsi. Mä mielelläni lenkkeilisin, kun kerrankin olisi aikaa. Olisiko paha, jos veisin lapsen aamupäiviksi päiväkotiin, vaikka 4 krt/vkossa?

Tiedän, että lapsi viihtyy hoidossa hyvin ja kaipaa kavereitaan, eli tuskin siellä kovasti kärsisi. Periaatteessa olen tuollaista vastaan ja meillä lapsi on aina ollut kotona, jos toinen vanhemmistä on ollut kotona ja isovanhempien ansiosta lapsi on saanut paljon ylimääräisiäkin vapaita.

Lenkille en voi lapsen kanssa yhdessä lähteä, ei osaa vielä ajaa fillarilla, rattaissa ei jaksa istua. Olisiko paha synti viedä lapsi hoitoon sen verran, että pääsisin lenkille ja lapsi saisi leikkiä kavereidensa kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veisin lapsen normaalisti päivittäin hoitoon ja pitäisin siellä lyhyemmän päivän.

Vierailija
2/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin päivän luultavasti ainakin. Se kun ei ole mun päätäntävallassa... Aika turha siitä v...ttuilla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peace

Vierailija
4/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä varmaan kuitenkaan joka päivä hoitoon vie, mutta itse kaipaisin kovasti lenkkiaikaa ja lapsi kavereita, niin kai mä vien muutamaksi aamupäiväksi viikossa. Iltapäivällä voidaan pyytää vaikka kaveria leikkimään, jos joku sattuu olemaan kotosalla eikä hoidossa.

ap

Mä veisin lapsen normaalisti päivittäin hoitoon ja pitäisin siellä lyhyemmän päivän.

Vierailija
5/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot itekses himassa ja viet lapsen muiden riesaks

Vierailija
6/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää..mää ja mää...

Vierailija
7/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun lukutaidossa tai ymmärryksessä jotain vikaa? ;)

oot itekses himassa ja viet lapsen muiden riesaks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme