7v poika haluaa isona elää pojan kanssa
Hei,
onko kokemusta tällaisesta? Voiko vetää pidemmälle meneviä johtopäätökisiä?
Perusteluina hänellä on, no kun ne (pojat)on kavereita, niin miksi pitäisi elää jonkun kanssa jota ei tunne. Ei siis näe niin pitkälle, että joskus vanhempana ehkä tutustuu paremmin johonkin tyttöön, eikä ole tähän mennessä ollut hyvää kaveria joka olisi tyttö.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun kertoi kuulleensa omien sanojensa mukaan ruman sanan "homo" ja siitä sitten lähti ihmettelemään miksei saisi isona elää jonkun kaverinsa (=pojan kanssa).
Kertokaahan, onko tie jo selvä vai liittyykö ikään. ;)
Kommentit (22)
asialla on? anna pojan kasvaa rauhassa ja eikö tärkeintä ole että olisi sinut itsen kanssa ja onnellinen? aikuisilla ennakkoasenteet ja -luulot on ei lapsilla
voiko näyttäytyä jos tässä vaiheessa. Eli onko jollain kokemusta vastaavasta?
Ei me tuohon asiaan mitenkään takerrutakaan, juteltiin vaan lapsen kanssa asiasta, kun häntä selvästi asia ahdisti.
Ja vanhin heistä on juuri 7v.
Ja tyttöni tuossa iässä ei voi sietää poikia.
Olen itse jotain selvittänyt lapsilleni, tästä tosin tuli mieleeni, että pitää vielä tarkentaa ymmärtävätkö näitä asioita. Minua ei siis kiinnosta heidän suuntautumisensa, haluan vain tietää että ymmärtävätkö mitä noilla tarkoitetaan.
Keskustelu lähti liikkeelle, kun kertoi kuulleensa omien sanojensa mukaan ruman sanan "homo" ja siitä sitten lähti ihmettelemään miksei saisi isona elää jonkun kaverinsa (=pojan kanssa).
Kertokaahan, onko tie jo selvä vai liittyykö ikään. ;)
Kun kerran ihmettelee miksei kaverin kanssa voi asua. Mieltää ilmeisesti pojan kanssa asumisen kämppispohjalta(?) En minä ainakaan olettaisi tuosta mitään lapsen seksuaalisesta suuntautumisesta.
Poika 8v ja ovat päättäneet kaverien kanssa asua isona yhdessä. Ja olenkin kertonut että se yleistä ja järkevää. Nuoret kaipaavat usein toisten seuraa ja asuminen tulee halvemmaksi kun kustannukset jaetaan. Kyseessähän aivan normaali solu-mallin asuminen.
Siihen mitään seksiä liity. Ootte pikkasen herkkähipiäisiä.
No mun 7-vuotias haluaisi mennä naimisiin mun kanssa ja 5 v on sitä mieltä, että asuu veljensä kanssa aikuisenakin ja hankkii lapsia kaupasta. Olethan ap huumorimielellä liikkeellä vai tosissasiko nyt pelkäät poikasi homoutta tuon lausahduksen perusteella??? Erittäin hyvä perustelukin pojalla oli.
kaverinsa kanssa asumaan isona (tyttöjä kumpikin).
Ei hänelläkään ole mitään seksuaalista tietoutta vielä.
millään tavoin mihinkään muuhun
saman ilmoitti omakin poikani joka toisaalta on kysynyt minulta menenkö hänen kanssaan naimisiin ja toisaalta on ihastunut eskarin tyttöön
aika monet ton ikäset vielä "inhoaa" tyttöjä, meilläkin 6,5v aikoo isona asua serkkunsa kanssa, joka on poika, ei kyllä tullut mieleenkään, et ois jotain homoilua
Tietty poikasi voi olla homokin ja mikäs siinä. Itse sovin 7-vuotiaana parhaan kaverini kanssa, että muutamme aikuisena yhdessä maalle isoon taloon, jossa on paljon eläimiä. Ällöjä poikia sinne ei huolittu. Ihan tavallisia heteronaisia meistä tuli. Pikkuveljeni ilmoitti lapsena, että hän ei muuta koskaan pois äidin ja isän luota, mutta hänelläkin mieli muuttui. :)
oma poika oli 8v menossa naimisiin kavewrinsa kanssa. Aikoivat asumaan isoon puutaloon ja halusivat 8 lasta.
Nyt pojat ovat 19 ja seurustelevat molemmat tahoillaan.
Meilläkin poika on jostain oppinut sanan homo ja osaa jopa sen kirjoittaakin, mutta ei tajua että sillä sen syvempää merkityssisältöä. Tyttöjä ei hänelläkään kavereina, kun sen sijaan nuoremmalla pojalla ollut jo päiväkodista lähtien aina joku "tyttö"kaveri.
ryhtyä isona parhaan kaverinsa kanssa merirosvoiksi.
Enpä olisi huolissani.
Aikuinen ajattelee aikuisen maailmasta käsin ja lapsi lapsen.
Aikuinen sotkee kaikkeen mukaan seksin ja seksuaalisuuden ja lapset eivät sillä eihän heillä ole siitä vielä mitään kokemusta.
Joten olepa ap huoletta, kämppispohjalta poikasi asiaa ajattelee. Tuskin hänellä on seksisuhdetta vielä leikkikavereihinsa.
mun 7-vuotias oli aiemmin sitä mieltä että ei muuta tietenkään koskaan kotoa, mutta nyt aikoo muuttaa parhaan kaverinsa kanssa isona viidakkoon. Enpä silti pelkää että heistä kuitenkaan tulee Tarzan-pariskuntaa...
hän ei varmaan ymmärrä vielä mitään seksuaalisuudesta ? kuvittelee, että homo tarkoittaa miestä, jolla on kaverina toinen mies.