Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tule toimeen esimieheni kanssa

Vierailija
05.04.2011 |

Elämäni ensimmäinen kerta kun välit esimieheen on viileät. En tiedä mitä tehdä. Kyseinen ihminen on ottanut minut jollain tavalla silmätikukseen. Hiljattain kutsui huoneeseensa ja sanoi että on kuullut vihiä että suoritan työni alinta rimaa hipoen. Kysyseesäni faktatietoja ja henkilöitä joilta näin on kuullu, hän kieltäytyi kertomasta. Jatkuvasti myös toistelee että kun sinulla on näitä viihtymisongelmia jne ja sinä olet ainoa jonka kanssa joudun "puimaan" asioita. Olen tehnyt minulle määrätyn työn kunnolla ja vastuuntuntoisesti, ylimääräinen energia haalia lisää töitä samalla palkalla kyllä kieltämättä puuttuu. Voiko tällaisesta ottaa yhteyttä työterveyteen, luottamusmieheen vai mitä tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen pohjalta nopein ja paras tapa on vaihtaa osastoa tai firmaa.

Itse olen kerran joutunut työskentelmään hankalan työkaverin sekä projektipäällikön kanssa. Anoin siirtoa toisiin tehtäviin, ei tippunut. Vaihdoin firmaa. Ja hankala projektipäällikkö anoi minua jäämään :D

Toisen kerran oli hankala esimies, muut anoivat siirtoa yksitellen, itse jäin kärvistelemään. No, aikanaan esimies ehdotti jos siirtyisin toiselle osastolle. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt anoa siirtoa aikaisemmin.

Vierailija
22/22 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen pohjalta nopein ja paras tapa on vaihtaa osastoa tai firmaa.

Itse olen kerran joutunut työskentelmään hankalan työkaverin sekä projektipäällikön kanssa. Anoin siirtoa toisiin tehtäviin, ei tippunut. Vaihdoin firmaa. Ja hankala projektipäällikkö anoi minua jäämään :D

Toisen kerran oli hankala esimies, muut anoivat siirtoa yksitellen, itse jäin kärvistelemään. No, aikanaan esimies ehdotti jos siirtyisin toiselle osastolle. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt anoa siirtoa aikaisemmin.

ei päästetty. Tästä vedettiin johtopäätös kuitenkin etten viihy ja se tuodaan alinomaa esiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla