93kg-->78kg/2kk ja nyt ongelmana liian isot kesävaatteet
Eli olen laihtunut jonkun verran tämän kevään aikana, ja nyt ihanan sään innoittamana lähdin koluamaan kesävaatteita/kevätvaatteita varastosta. Nyt on ongelmana se, että aivan kaikki, siis takit, housut, paidat jopa kengät ovat ihan liian suuria. Tavallaan joo kiva huomata, että tuloksia on tullut, mutta olisi niin ihana esitellä uutta kroppaa jossain muussakin kun 6kokoa liian isoissa vaatteissa, ja köyhällä opiskelijalla ei ole varaa ostaa edes sitä yhtä vaatetta/kk saati, että kaiken laittaisi uusiksi.. Saiskohan noista jotenkin duunattua käyttökelpoisia ilman ihmeellisiä kadentaitoja? Jotkut vaatteet on ehdottomia lemppareita, ja niin mahtavia löytöjä että tuntuisi hirveältä heittää niitä poiskaan.
Kommentit (2)
Tammikuussa ostin housut kokoa 44, kuukausi sitten 38 kokoiset farkut, ja nyt nekin jo roikkuu perseestä sen verran, että jos lähtee vielä muutama kilo niin pitäisi taas olla ostamassa. Olen pahimmillani ollut kokoa 48/50 ja niistä vaatteista en enää mitään aio aikaiseksi saadakaan kun ovat telttoja ja tyyliltäänkin kamalia. Noissa 44 vaatteissa on kuitenkin ihania kammapeita.
Huutonetistä en osta, koska mun kroppa on sellainen että kaikki on pakko sovittaa ja istuvan vaatteen löytäminen on tosi hankalaa. Sama ongelma kirpputoreissa. Siksi vaalinkin noita vanhoja vaatteita kun niiden vuoksi on kuukausi tolkulla etsitty ja etsitty vaatetta joka istuisi.
Niin ja kiitos onnitteluista:) Vaikka itseä nyt vitutaakin koko homma tällähetkellä:D:D
ap
ja se tarkoittaa, että ilman ompelutaitoja et saa niistä vaatteista kursittua kokoon mitään!
Isosti onnea kuitenkin painonpudotuksesta! Nyt viet vanhat kamppeet kirpparille ja koluat samalla sieltä uusia. Huutonet on myös vallan kätevä vähätuloisen apulainen!