Tämän talon haluan!
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6291637
Jos vain olisi rahaa, niin ostaisin tuon.. Aivan ihana :) Ja ei, en ole mitään mainostamassa, kunhan vaan haluan kuulla mitä pidätte!
Kommentit (40)
mutta ei mun tyylinen. Toin on jotenkin "liian hieno" Tykkään enemmän modernista!
äitini asui pienenä myös terijoelta siirretyssä huvilassa, sen talon ostaisin heti jos olis rahaa...
Varsinkin toi lasiterassi on mun makuun.
Helsingissä ;) Ja seinät menis kyllä uusiksi, aivan liian white on white mun makuun. Lattia makee ja keittiöllekään ei tarttis varmaan tehdä mitään.
Mutta sisustustyyli on aika mielikuvitukseton. Kaikki valkosta ja amerikkalaiseen sävyyn.
ei varmana ollut tapana aikakauden taloissa.
lämmityskustannukset vain hirvittäis
mutta ymmärrän, että joku tähän ihastuu
osta pois!
aivan ihana! lattiat ja kaikki... kaunis :) ja vielä lohjalla ( mistä olen kotoisin )... :)
makuun menis heti lattiat maalaukseen, rakastan maalattua lautalattiaa. Ja seinille pitää saada lisää väriä, kovin pliisut värivalinnat.
Minäkin kyllä vähän remonttia tekisin, mutta en paljoa. Lattiat ovat ihanat, mutta värin vaihtaisin valkoiseksi tai tumman ruskeaksi.
Vaaleasta sisustuksesta tykkään kyllä ja nuo ikkunat ovat aivan ihanat :)Olkkarista ehkä tapetit vaihtuisi, mutta muuten nekin ovat oikein kivat..
Paikastakin tykkään, tällä hetkellä asun kylläkin Vantaalla.
mutta sisältä liian pramea. Lattioista tykkäisin kyllä.
En haluaisi itselle, koska olisi tylsää ja ennen kaikkea kallista laittaa uusiksi melkei kaikkia pintoja, jotka ovat tod.näk. aika uudet.
Lisäksi musta ainakin näytti siltä, että tulisijoja oli aika vähän (1?), joten tosiaan lämmittäminen vois olla aika kallista.
No ei se sisustus sinne jää! Tosi pönttöpäätä ajattelua.
pinnat jäävät, ja niiden uusiminen maksaa, jos lähes kaikki pitää panna uusiksi.
o pelkkien pintojen uusiminen on aika små potatis talon hintaan suhteutettuna.
Toki talo on mielestäni nätti ja kodikas, mutten voisi edes kuvitella asuvani noin vanhanaikaisessa talossa...
t. Modernin, pelkistetyn tyylin ystävä
Olen aina haaveillut jostain tuollaisesta.
mut ois ollu kiva nähä vessat, pesu,sauna ja kodinhoito tilatki.
kivannäköinen, tosin vähän epäilen, että paikan päällä ei ehkä niin hieno ja loistelias oliskikaan mitä hyvä valokuvaaja on selvästi saanut tuotua esille :)