Uni jossa puoliso pettää.
Herään ja nousen istumaan sängyllä. Katson ympärilleni ja huomaan Samin ja jonkun tytön istuvan tuolilla. Samin äiti tulee huoneeseen ja kehuu tätä tuntematonta tyttöä nätiksi ja laihaksi. Minulle hän sanoo, että olen lihonut. Hän sanoo lähtevänsä kauppaan. Nousen sängystä ja laitan housuja jalkaan. Katson sivusilmällä Samia ja tätä tyttöä. He lähestyvät toistensa huulia ja alkavat suudella. Olen purskahtamassa itkuun ja ryntään ovesta. Tönäisen Samin äitiä, jolloin hän katsoo minua oudosti ja ihmettelevästi. Olen ulkona, huomaan juoksevani Laihialla. Sillä pihalla, jossa mummuni ja paappani asuivat ennen. Juoksen leikkikentän vierestä parkkipaikalle. Kuulen juoksuaskelia takanani. Käännän hieman päätäni ja näen että se on Sami. Lysähdän parkkipaikan asvaltille ja itken. Huomaan Samin lähestyvän, joten nousen ja pyrähdän juoksuun. Juoksen nurmikolle, olen hyppäämässä ojan yli, kun huomaan että toisen ojan toisella puolella on vihainen koira. Koira murisee minulle ja lähtee minua kohti. Käännyn takaisin päin ja hyppään puoliväliin ojaa. Koira hyppää toisen ojan yli ja on aivan juuri luonani. Yritän kavuta itku kurkussa ojasta, mutta tuloksetta. Koira on luonani ja yrittää purra minua. Kamppailen vastaan.
Herään ja huomaan olevani Samin vieressä.
Voiko tällaisella unella olla jotain merkitystä?
Rakastan miestäni niin paljon, enkä kestäisi jos hän pettäisi minua. Suhde luultavasti jäisi siihen, jos niin kävisi.