MIten kostaa? Kaverini vei ystäväni miehen??
Pistin suhteen häneen poikki,koska "vanhapiikanainen" vamppas lapsuudenystäväni avomiehen. Nyt kattilat jaossa ja ystäväni riekaleina. Miten kostaa tämä ruma temppu?
Kommentit (10)
Keskity vaan omaan ukkoosi, ettet ole täällä pian katkerana yh:na valittamassa vampin vieneen miehesi.
ei ketään vasten tahtoaan vampata. Mies täysin syytön ja avuton sanomaan ei? Aikuistu hyvä ihminen, välit voit laittaa poikki mutta kostomeininki on kyllä lapsellista...
Jospa annat jätetyn kaveris kostaa itse? Mut jos neuvoja haluut, niin vanha kunnon mustamaalaaminen on aina hyvä keino, sekä kaveriporukasta ulos sulkeminen. No ei silti...mut onhan tuo nyt todella törkeää sotkeutua kaverin mieheen. Mulla ei ole koskaan edes tullut mieleenkään koskea pitkällä tikullakaan yhdenkään kaverin entisiinkään miehiin. No leftovers for me.
no en minäkään kyllä kostolinjalle lähtis...se olis typerää...mutta jatkossa valitsisin tarkemmin millaisia ystäviä pidän ystävänäni. toisaalta on myös turha syyttää sitä ystävää, se avomieshän hepponen oli kun sen mukaan lähti. tuossa tilanteessa molemmat on vastuussa valinnoistaan.
Puhut kostamisesta kuin joku teini-ikäinen. Sitä paitsi tapahtunut ei kuulu sulle mitenkään.
työnnä p**kaa postiluukusta.. Onhan noita tapoja. Mutta ne aiheuttavat vain hetkellistä mielipahaa, eivätkä loppujen lopuksi annan kovinkaan paljon tyydytystä. Paremman lopputuloksen saatte ystävän kanssa, jos nostat ystäväsi jaloilleen, menette hemmottelemaan itseänne kampaajalle tai hierojalle ja vietätte kunnon tyttöjen illan. Näytätte miehelle, ettei toisen matkaan lähteminen ollutkaan maailman loppu, ei tuollaisen perään kannata jäädä itkemään!
Ei mies suhteesta noin vaan häivy ellei siitä ole jo ennestään jotain vialla. Luultavasti sun kaverin suhde olis joka tapauksessa hajonnut piakkoin. Mun mielestä sun ei kuulu puuttua koko asiaan.
1. Laita leivinpaperia uunipellille
2. Kuse pellin päälle
3. Vie parvekkeelle yöksi tms. pakkaseen, että jäätyy "laataksi"
4. Kääri jäätynyt kusilaatta sanomalehteen
5. Tiputa kaverin / miehen postiluukusta sisään
6. Nauti kostosta
mitäs läks