Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette joutuneet ongelmiin pikavippien kanssa

Vierailija
05.04.2011 |

Mistä kierre alkoi? Siis miksi otitte ensimmäisen vipin ja paljonko otitte? Kuinka kauan meni ennen kuin olitte ongelmissa ja menetitte luottotiedot? Paljonko lainaa lopulta kertyi ja miten selvisitte? Vai onko sinulla vieläkin lainaa, paljon ja millainen maksusuunnitelma sinulla on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rehellisesti sanottuna, hyvin lähellä olen, ja uskon, että kesän jälkeen osaan vastata paremmin, eli tulen olemaan aika syvällä suossa rahaongelmien vuoksi. Eikä suinkaan ole ainoa iso ongelma.

Vierailija
2/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli se yhdistelmä, mistä ongelmat lähtivät liikkeelle. Toki syypää olen minä itse, mutta halusin kerrankin ostaa jotain itselleni ja otin pikavipin. Sitten seuraavan. Ja sitten taas seuraavan. En ole kuitenkaan menettänyt luottotietojani ja nyt asiat kunnossa. Enää en pikavippeihin koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortui aika pahasti noihin. Syynä oli liiallinen rällästäminen ja meneminen. Rahat ei yksinkertaisesti riittäny ja tuhlas yli varojensa. Asia hieman parani kun muutettiin muutamaks kuukaudeks yhteiseen kämppään asumaan, jouduin tosin sillon tällön makselemaan hänen pikavippejään kun palkka ei tullu eräpäivään mennessä ajoissa ja ylimääräistä ei ollu. Veli makso muutaman viikon sisällä kyllä takasin velkansa, sitte ku tapas nykyisen muijansa ni pääsi eroon kokonaan siitä kierteestä, "aikuistui" todella paljon ja alko ottamaan vastuuta elämästään eikä käynyt vaan ryyppäämässä ja rällästämässä. Nykyään on jo oma lapsi ja asiat on kunnossa. Luottohäiriöitä ei tullut ja nyt sujuu jo hyvin. Ja uskon todellakin että on jättänyt pikavipit lopullisesti taakseen.

Vierailija
4/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällaisen pikavippifirman omistaja ja toimitusjohtaja. Jumankauta se kundi pyörii rahoissa. Se on n. 30v ja on luksustalot, huvilat, ulkomaan-kodit, useampi auto, vene... Vanhemmilleen osti juuri Thaimaasta loma-asunnon.

Hän on niitä ensimmäisten vippifirmojen perustajia...

Nerokas idea saada rahat pois hölmöiltä.

Vierailija
5/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutti omilleen, ja kultalusikka joka reiässä syntyneenä, ja vanhemmat aina kaiken kustantaneena, ei tajunnut, että yksineläminen on alkuu opiskelijalla kituuttamista. Alkoi sitten ostella laskuilla ja otella vippejä leveämpään elämiseen. ei sopeutunut tuohon kituuttamiseen. Loppupelissä ukolla oli velkaa n. 12 tonnia. Juu, aivan hirvittävä summa. No onneksi on nykyisin aikuistunut ja oikeasti miettii mihin rahansa laittaa. On oikeastaan vähän pihikin. :) Ja miten hän maksoi velat pois? Äitinsä kuoli, ja perintönä tuli n. 30 tonnia. Maksoi sitten niistä, ja nyt on täysin velaton ja raha-asiat kunnossa.