Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun eräs tuttu on raskaana ja alkanut nyt soittelemaan,

Vierailija
05.04.2011 |

että "säilytäthän sen ja sen jutun mulle" ja "ethän myy eteenpäin sitä ja tätä". Yhtäkkiä kaikki lastenvaatteet ja tarvikkeet, joita meillä on, ovat hänen omaisuuttaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet laittamassa tämän myyntiin sillä ja sillä hinnalla ja tuon tällä hinnalla. Kysyt, haluaako hän ostaa ne heti. Jos ei halua, sanot, että sulla ei ole tilaa niitä säilytellä ja myyt siksi pois.

Vierailija
2/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: ei tipu, osta kuule omat kamasi ja MOIDO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaverit on alkaneet soittelemaan ja kyselemään, että tarvitsenko sitä ja tätä vauvalle, heiltä liikenis. Yhdestä söpöstä haalarista olen kyllä sanonut kaverille, että sun pitää sitte lainata meille tuo, mutta tiedän, että se muutenkin aikoo antaa meille kaikkea lainaksi.

Eilen sain kuulla, että saadaan untuvamakuupussikin lainaksi, ihanaa, ei tarvitse ostaa! Mulla on maailman parhaat läheiset!

Vierailija
4/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ei sulla ole tilaa säilytellä mitään, myyt ne sitten kun et enää tarvitse. Jos hän haluaa ostaa, niin voit tietysti myydä myös hänelle.

Vierailija
5/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi tuollainen. Olen luvannut, että hän saa meidän lapsen vanhan turvakaukalon ja sitä nyt kyselee joka käänteessä, joko voisi saada sen.. Niin ja laskettuaika tällä henkilöllä on elokuun alussa. Itsellämme se turvakaukalo on vielä käytössä kunnes saamme ostettua isomman istuimen lapsellemme.

Samainen henkilö kysyi omistanko rintapumppua ja menin hölmöyksissäni vastaamaan KYLLÄ. En mielelläni haluaisi antaa sitä vielä eteenpäin, ennen kuin olen varma, etten tee enää lapsia ja sille löydy itsellä enää käyttöä. Toivottavasti ks. henkilö unohtaa edes kysyneensä minulta tuota pumppua. Olen huono sanomaan ei..

Tälläinen purkaus täältä.

Vierailija
6/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelpaa neuvot ja vinkit sekä tavarat.

Anna mun arvata, hän ei ole ollut kiinnostunut sinusta koska sinulla lapsia,eikä ole soitellut pitkään aikaan?. Nyt alkaa taas ystävyys kiinnostaa kun on oma lehmä ojassa!

Vierailija
7/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerrot että nämä ovat menossa myyntiin tällä ja tällä hinnalla, ja kaveri voi tulla ostamaan.

Vierailija
8/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juuri saanut lapsen (vaikean synnytyksen jälkeen), niin eikös tämä kaverini alkanut heti kysellä, että saisko heiltäkin tavaroita. Miten jotkut kehtaa olla tällaisia? ap

Vierailija
9/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ottaa rintapumpun vielä puheeksi niin sanot vaan reippaasti ja iloisesti että siitä et kyllä vielä luovu kun voit tarvita sitä vielä itsekin. Ei tuosta kukaan voi loukkaantua.

ei onneksi tuollainen. Olen luvannut, että hän saa meidän lapsen vanhan turvakaukalon ja sitä nyt kyselee joka käänteessä, joko voisi saada sen.. Niin ja laskettuaika tällä henkilöllä on elokuun alussa. Itsellämme se turvakaukalo on vielä käytössä kunnes saamme ostettua isomman istuimen lapsellemme. Samainen henkilö kysyi omistanko rintapumppua ja menin hölmöyksissäni vastaamaan KYLLÄ. En mielelläni haluaisi antaa sitä vielä eteenpäin, ennen kuin olen varma, etten tee enää lapsia ja sille löydy itsellä enää käyttöä. Toivottavasti ks. henkilö unohtaa edes kysyneensä minulta tuota pumppua. Olen huono sanomaan ei.. Tälläinen purkaus täältä.

Vierailija
10/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelpaa neuvot ja vinkit sekä tavarat.

Anna mun arvata, hän ei ole ollut kiinnostunut sinusta koska sinulla lapsia,eikä ole soitellut pitkään aikaan?. Nyt alkaa taas ystävyys kiinnostaa kun on oma lehmä ojassa!

Vierailija
11/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ei sulla ole tilaa säilytellä mitään, myyt ne sitten kun et enää tarvitse. Jos hän haluaa ostaa, niin voit tietysti myydä myös hänelle.

Vierailija
12/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita että aiot myydä teille turhaksi jäävät jutut, ja että kun olet hinnoitellut tavarat kirppistä varten, niin hän saa etuosto-oikeuden ja ostaa haluamansa pois ennen kuin pistät eteenpäin.

Vierailija
13/13 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun kaveri oli raskaana, ei olisi halunnut ostaa pinnasänkyä vaan olisi halunnut meidän pinnasängyn. Vaikka meidän lapsi oli vasta 1,5v ja nukkui siinä :D. Alkoi hoputtaa, että eihän se siinä enää kauaa nuku, eikös sen ikäinen jo kohta siirretä tavalliseen lastensänkyyn. Jauhoi tota kunnes suutuin ja sanoin, että se nukkuu siinä niin kauan kun nukkuu.