Monen vuoden tauon jälkeen kävi jehovat
Olin yläkerrassa tekemässä remonttia kun ovikello soi. Oletin että lapset tulee koulusta enkä reagoinut mitenkään, aattelin että kohta kaivavat avaimen repusta kun kukaan ei tuu aukaisemaan. Rimputus vaan jatkui ja sitten alettiin oveen koputtamaan kovaa.
Hiukan ärsyyntyneenä menin avaamaan ovea ja jehovathan siellä. Ilmoitin töykeästi ettei mua kiinnosta eikä mulla ole aikaa, ei myöskään ole tarvetta jättää lukemista.
Monta vuotta sitten sain sellaisen hepulin hormonihöyryissäni että jehovat pysyivät kauan pois. Onnintuivat aina tulemaan silloin kun olin saanut vauvan nukkumaan ja oli hetki aikaa itselle.
jehovat ovat jotenkin vastenmielisiä muutenkin, ainakin täällä, mulla nousee niskakarvat heti pystyyn
Kommentit (4)
ei pidä missään tapauksessa otttaa vastaan mitään lehtisiä, lukemista tms
muuten tulevat kysymään mitä mieltä olit lukemastasi...
että et halua että teille tullaan. Kiellät siis heitä tulemasta enää. Uskon, että noudattavat kieltoa.
niin heti tuli joku ukko ovelle raamatun kanssa. Sanoin heti että ei kiinnosta. Äijä katsasteli mua päästä jalkoihin, huomasi kihlasormuksen ja tuumasi "ette taida olla edes naimisissa" Arvatkaas annoinko kylmää kyytiä? Helvettiäkö se sille kuuluu. Sen jälkeen eivät ole ovelle tulleet. Tosin en ruvennut edes kyselemään, mistä uskontokunnasta hän oli.
On asuttu tässä 5 vuotta. Ensimmäisenä vuonna kävi kerran ja sen jälkeen ei. Ennen kuin nyt.
Tai ainakin oletan, että ovat jehovan todistajia. Kaksin kulkivat ja aloittivat puheen siitä, miten Jeesuksesta on niin vääränlaisia käsityksiä. Katkaisin jutun siihen heti, koska minulla oli vauva ruokapöydässä...
Ja samat tyypit tulivat eilen kylillä vastaan, eli kiertävät edelleen. Meillä kävivät varmaan perjantaina.