Ihmiset joita ei ahdista
Nyt kun olen saanut hoitoa sairaalloisiin vuosikausien masennuksiini, ahdistuksiini, irrationaalisiin pelkohin jne ja olen päivittäin ahdistusvapaa useita tunteja, niin ihmettelen, miksi monet ihmiset, joilla ei tällaisia ongelmia ole, ovat kuitenkin niin myrtsejä. On aivan uskomattoman helppoa tehdä asioita ja keskittyä, kun ei ahdista. Sellaiset ihmiset eivät tajua, miten onnekkaita ovat.
Kommentit (3)
Hienoa, että olet saanut hyvää hoitoa! Kaipa noilla myrtseillä jotakin ongelmia on, vaikka ne olisivatkin vähäisempiä kuin sinun ongelmasi. Esimerkiksi väsymys voi tehdä huonotuuliseksi. Ja kaikki eivät synnynnäisesti ole yhtä hyväntuulisia. Nautitaan elämästä voimiemme mukaan.
että ne olisivat vähäisempiä ongelmia, mutta nykyisin ihmetyttää, jos vaikka joku huono sää pilaa jonkun päivän totaalisesti, kun sehän on vain sadetta. "Oikeat ongelmat" taas on tietysti eri juttu.
ja toki mua ahdistaa normaalit asiat kuten muitakin, esim. joku deadline tai ihmissuhdeongelmat, mutta kun niiden alla ei ole mitään hirveää ei-mihinkään-liittymätöntä ahdistusta ja pelkoa, niin nuokin on paljon helpompia käsitellä.