Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää minulle työ! Ettei tarvitse kotiin pysyvästi jäädä!

Vierailija
19.04.2011 |

Homman nimi on se, että olen nyt määrä-aikaisessa työssä toisessa kaupungissa (140 km/pv), joka loppuu heinäkuussa. Omassa kaupungissani ei alani tai edes sivuavaa työtä ole. Asun kaupunkiliitos-paikkakunnalla, jossa kaikki hallinnon paikat ovat jäädytetty suurinpiirtein seuraavaksi 5:ksi vuodeksi. Koulutukseltani olen HTM.

Olen loppuunpalanut ajamisen suhteen, en pysty enää heinäkuun jälkeen ajamaan kilometriäkään. Olen siis vuosia rumputtanut töihin lähikaupunkeihin. Enää en yksinkertaiesti JAKSA AJAA.

Mutta mitä tässä omassa kaupungissani sitten tekisin? Olen liian koulutettu useimpiin "perustöihin", täällä tekijöitä niihin löytyy pilvin pimein. Voisin harkita yrittämistäkin, mutta mitä sitten yrittäisin?

Voi apua tätä tilannetta! Miehen vakityö täällä, johon erittäin tyytyväinen - muutto ei realistista. Olenko sitten kotiin työttömäksi tuomittu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vain on!

Vierailija
2/3 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sympatiat heille!

Itsellä on vain pohja tullut sen suhteen vastaan. Jos täytyy työttömyyden tai ajamisen suhteen valita, joudun valitsemaan työttömyyden. Pää ei enää yksinkertaisesti kestä tuntien ja tuntien autossa istumista. Jos pää sen kestäisi, eipä tätä ongelmaakaan olisi. Hajoan tonne maantielle muuten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään ideoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi