Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas ihanaa, mulla eka neuvola aika ens viikolla ja mies kysyi että tuleeko hän mukaan? =)

Vierailija
04.04.2011 |

Jostain syystä tuo asia kertoi mulle sen että mieskin oikeesti haluaa tämän lapsen ja haluaa olla osallisena raskaudessa.

Aiempien lapsien kohdalla ei oikein näin ole ollut, kai siitä on tulossa vanha =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on mukana, ensimmäisen aikaan asuimme kaupungissa ja siellä mäki aina miehiä mukana ä-neuvolassakin mutta sitten kun muutimme tänne niin enpä ole tainnut koskaan nähdä ainuttakaan miestä odottavan äidin mukana...

Tuntuu jo siltä että täällä jopa neuvolantädit katsovat vähän kieroon...

ap

Vierailija
2/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihan automaattisesti mies tulee joka kerta mukaan kyselemättä :) ja hän on yleensä se joka sopii uudet ajat neuvolan tädin mukaan työvuorojensa mukaan. (itse en siis ole töissä, joten minulle sopii milloin vain!)

Mielestäni sellaiset naiset ovat itsekkäitä jotka eivät huoli miestään mukaan. Aika harvassa taitaa kuitenkin tuollaiset mukaanlähtijät olle :) Tosin en itsekkään ottanut lääkärineuvolaan, jossa tehtiin alatutkimus, eikä hän sinne olisi halunnutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan lapsen kohdalla kävi pari kertaa mun kanssa mutta sitten oli töiden takia hankala järjestää.

Toisen lapsen kanssa ei ollut kiinnostunut ja toisaalta mitäpä mies siellä tekeekään?

Ultrat yms on tietty tullut mukaan halusi tai ei ja synnyttämään en suostu ilman miestä =)

Mutta jotenkin oli niin ihanaa kun itse kysyi että tuleeko mukaan. =D

ap

Vierailija
4/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap meinannutkaan sua, että kieltäisit :)

Tarkoitin ihan yleensä sellaisia ihmisiä jotka kieltää kun tiedän niitäkin olevan! Esim sydänäänten kuuntelu oli melkein isompi juttu miehelleni kun mulle, enkä voinnut kuvitellakkaan etten olisi hänelle sitä iloa suonnut!

Vierailija
5/5 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla neuvolakäynneillä. Paitsi tietysti äidin jälkitarkastuksessa odotti lapsen kanssa käytävällä.

Kyllä minusta on erittäin tärkeää, että mies on mukana ja kuulee suoraan neuvolatädiltä asioista ja voi itsekin kysellä paikan päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän