Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja minne voisin tarjota kehittämääni sovellusta myyntiin?

Vierailija
04.04.2011 |

Olisi passeli sellaisissa android-puhelimissa. Nyt toimii nettisivulla kuten kuuluukin, mutta jonkun varmaan täytyisi se koodata vähän paremmaksi, itse en osaa.

Kerran oli jossain kymppiuutisten kevennyksessä että tollasille sovelluksilla tienaa ihan kivasti, joku mies oli kehittänyt jonkun perusnopanheiton iltojensa kuluksi.

Mulla vähän laajempi kokonaisuus, ja sen verran vaklasin että englanninkielisenä näkyy samantapaista sovellusta olevan saatavilla, mikä ei kyllä passaa Suomen olosuhteisiin. Yksi oleellinen juttu mikä mulla on, puuttui sieltä kokonaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.tiedostokauppa.fi on aloitteleva tämän tyyppinen yritys suomessa.

info@tiedostokauppa.fi jos haluat lisätietoja.

Palvelu on tarkoitus aloittaa kokonaisuudessaan vuoden 2013 syksyllä.

Vierailija
2/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa kun sanoin että jonkun varmaan täytyisi koodata, niin nimenomaan puhelimen sovellukseksi, sellaista en osaa. Ihan perus-nettisivuna toimii nyt kyllä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ely-keskus.fi/fi/Elinkeinottyojaosaaminenjakulttuuri/Teknolo…

Keksinnöt ja immateriaalioikeudet

ELY-keskusten keksintöasiamiehet palvelevat yrityksiä ja yksityisiä henkilöitä immateriaalioikeusasioissa ja keksintötoiminnassa. Keksintöasiamies auttaa mm. arvioimaan keksinnön uutuutta ja sen teknisiä ja kaupallisia mahdollisuuksia sekä neuvoo eri suojausvaihtoehtojen valinnassa. Keksintöasiamieheltä saa myös tietoa tuotekehityksen rahoitusmahdollisuuksista. Asiointi keksintöasiamiehen kanssa on maksutonta ja täysin luottamuksellista.

Vierailija
4/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis osaa itse tehdä mitään muuta asian hyväksi kuin neuvoa?

Kun jos mä tästä vaikka jonnekin Nokialle laittaisin sähköpostia, nehän pöllisi mun idean! :) Ainakin niin pelkään...

Tai en mä edes tiedä tekevätkö nokialaiset, samsungilaiset jne. itse noita android-sovelluksia vai mistä ne tulevat...

No, painun ihmettelemään tuota sivustoa.

Kiitos vielä kerran! ap

Vierailija
5/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tuotetta puolestasi kaupallista. Mutta saat kenties hyviä vinkkejä softataloista tai muista joihin kannattaa olla yhteydessä. Saatat saada keksintöasiamiehen mukaan neuvotteluihin. Jne.

Vierailija
6/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä tuotetta puolestasi kaupallista. Mutta saat kenties hyviä vinkkejä softataloista tai muista joihin kannattaa olla yhteydessä. Saatat saada keksintöasiamiehen mukaan neuvotteluihin. Jne.

ap

Vierailija
7/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo maksupuolikin tulee helpoksi.

Kysele tekijöitä vaikka

www.pingstate.nu

Vierailija
8/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asiamies neuvoo sua ettei ideaasi pöllitä, siitä on hyvä lähtee liikenteeseen.

Vierailija
9/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan sen kun keksintöasiamiehen kanssa juttelet. Eihän se ole varsinainen patentoitava keksintö.

Vierailija
10/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä saa neuvontaa aloittevaan yritykseen ja sitä kautta vinkkejä tahoihin joihin olla yhteydessä.

Vierailija
11/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan sen kun keksintöasiamiehen kanssa juttelet. Eihän se ole varsinainen patentoitava keksintö.

Mulla ei ole minkäänlaista tietokonealan koulutusta, html-koodia osaan muokata jonkin verran mutten luoda alusta saakka. Tai siis tiedän kyllä ne koodit ja helpostihan ne netistä oppii, mutta tuollainen android-sovellus menee multa yli hilseen :) ap

Vierailija
12/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuinka monta iPhone-menestyjää?

Angry birds, Pajazzo, Miina ja Manu...

"Suomalaisen Secret Exit -studion iPhone-peli Zen Bound on kivunnut tasaisesti Applen pelikauppojen myyntilistoilla. Zen Bound vieraili jo iTunes App Storen Yhdysvaltain myyntilistojen top 10:ssä ja parhaillaan se on pelitilastojen 8. sijalla. Suomessa Zen Bound on tietysti ykkösenä.

Top Apps -listasijoitukset ovat muuallakin mairittelevia. Peli on Apps-listalla ensimmäinen myös Hollannissa ja top 10:ssä muun muassa Kreikassa, Portugalissa, Espanjassa, Ruotsissa, Italiassa, Belgiassa, Britanniassa ja Saksassa. Suunta on muuallakin nousujohteinen.

Suomalaiset mobiilipelit ovat viime kuukausina muutenkin vahvoilla. Mr. Goodlivingin Tiki Towers oli äskettäin viiden maan listaykkönen ja Pinball Dreaming: Pinball Dreams on käynyt sekin monen maan listaykkösenä."

Vierailija
13/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt sun kantsii mennä kmpukseen android-koodarin kanssa ja iskeä sitten valmis sovellus android app storeen.

Vaikka tänne

https://market.android.com/apps/

Mä luulen, että suomenkielisenä sovellus ei kyllä hirveästi lennä. Tee suoraan englanniksi.

Vierailija
14/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt sun kantsii mennä kmpukseen android-koodarin kanssa ja iskeä sitten valmis sovellus android app storeen. Vaikka tänne https://market.android.com/apps/ Mä luulen, että suomenkielisenä sovellus ei kyllä hirveästi lennä. Tee suoraan englanniksi.

Ei ole peli, vaan sanotaanko enemmän työkalu. Otan yhteyttä tuohon keksijäasiamieheen kunhan joudan. Kiitos kaikille kuitenkin ajattelemisen aiheista :) ap

Vierailija
15/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinä on vaan se, että Suomessa android-puhelimia on toistaiseksi vaan aika vähän.

Kantsii ehkä ajatella, että tekee työnkalun jollain toisella teknologialla, jolloin käyttäjäkuntaa on ehkä enemmän.

Vierailija
16/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siinä on vaan se, että Suomessa android-puhelimia on toistaiseksi vaan aika vähän. Kantsii ehkä ajatella, että tekee työnkalun jollain toisella teknologialla, jolloin käyttäjäkuntaa on ehkä enemmän.

mutta enemmän hyötyä siitä on liikenteessä, siis siellä jossa ei ole kuin se (android)känny mukana. Ajattelin että tuohon sovellukseen jotenkin saisi liitettyä sen nettisivun käytön jota siis voi käyttää sitten kotona tuon sovelluksen ns. tueksi. ap

Vierailija
17/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikeahan on sitä kommentoida kun ei tiedä yhtään sovelluksesi käyttötarkoitusta tai arkkitehtuuria.

kannattaa nyt vaan miettiä mistä saat rahat. Saatko rahat nettisivuista (rekisteröinti, mainostulot) vai siitä että myytkö sitä per lataus jossain app storessa. Vai saatko rahat siitä, että myyt ideasi jollekin joka osaa teknisesti toteuttaa tai kaupallistaa sen.

Vierailija
18/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikeahan on sitä kommentoida kun ei tiedä yhtään sovelluksesi käyttötarkoitusta tai arkkitehtuuria. kannattaa nyt vaan miettiä mistä saat rahat. Saatko rahat nettisivuista (rekisteröinti, mainostulot) vai siitä että myytkö sitä per lataus jossain app storessa. Vai saatko rahat siitä, että myyt ideasi jollekin joka osaa teknisesti toteuttaa tai kaupallistaa sen.

Eli sain jo tarvitsemani avun, kiitos siitä.

Kaikki nuo tukee toinen toisiaan, eli ei mikään ole poissuljettua kuitenkaan. Enkä paljasta käyttötarkoitusta edes täällä, juurikin siksi ettei ideaani pöllitä, kun suomeksi sellaista ei vielä ole olemassakaan. ap

Vierailija
19/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonelle suomeksi?

Ymmärtääkseni android-sovellukset ei käy kaikkiin android-puhelimiin.

Vierailija
20/23 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonelle suomeksi? Ymmärtääkseni android-sovellukset ei käy kaikkiin android-puhelimiin.

Juu ja selvittelen kyllä kaikki nuo asiat kunhan tästä saan asiani vireille :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan