Mies mukana kauppaan, aargh!!
Mua niin ärsyttää, kun mies haluaa tulle mukaan shoppailemaan (esim. vaatteita) ja sitten kun haluan kierrellä rauhassa ja aikaa kuluu, niin alkaa se huokailu!
Kommentit (9)
mut ruokakauppaan lähtee joskus ja siinä on taas mulla kestämistä, kun normaalin 10-15 min kauppakierroksen sijaan menee tunti...
että "Sun luottokortin rinnakkaiskortti riittää seurakseni oikein hyvin. Se ei huokaile, mutta voi vingahtaa muutaman kerran."
Mua niin pännii, kun naisen kanssa pitäisi käydä asioilla, niin aikaa pitää tuhrata joka pikkuasiaan tunti. Ja se kulkemisen epäjohdonmukaisuus... kuljetaan näemmä viiteen suuntaan samaan aikaan. Ja jos poikkeaa kahville, niin perhanan pullaa pitää valita kolme minuuttia tiskiltä, vaikka takana on jono ja myyjä odottaa tuskastuneena. Sen velvollisuus on kuulemma kestää mikä tahansa jahkailu.
Tervejärkinen mies EI lähde naisen mukana shoppailemaan. Ja jos on tarkoitus mennä yhdessä asioille, sitten sovitaan, kuinka toimitaan. Mies voi esimerkiksi mennä siksi aikaa muille asioille, kun nainen sovittelee vaatteita. Tervejärkinen nainen EI tee paidan valinnasta koko päivän tehtävää, jos mies on mukana.
Ja loppujen lopuksi... yhteispelistä se jälleen kerran on kiinni. Jos lähdetään yhdessä asioille ja tarkoitus on vain kilpailla, kumman tarpeiden mukaan mennään, tuloksena on vain kränää.
repäistään ostoslista kahtia puolesta välistä, mies ottaa toisen puolen ja minä toisen, treffit kassojen luona.
Ei mene pitkään, kummatkin inhotaan kaupassa kiertelyjä =)
repäistään ostoslista kahtia puolesta välistä, mies ottaa toisen puolen ja minä toisen, treffit kassojen luona.
Ei mene pitkään, kummatkin inhotaan kaupassa kiertelyjä =)
on todella varma maku ja ostan itselleni vaatteet nopeasti. Mies ei tule (enkä ottaisi) häntä mukaan vaateostoksille.
Sen sijaan miehelle lähden tyylikonsultiksi, kun nykyään pyytää AINA (eli 2 kertaa vuodessa) ostoksille mukaansa. Huvitti, kun kerran Stockalla mies kierteli myyjän kanssa katsomassa erilaisia paitoja (jotain rennompia kauluspaitoja ja collegeja). Hänellä oli vino pino yhdessä myyjän kanssa valittuja tuotteita käsissään vielä sovittamatta. Sitten tulin minä kulman takaa kolmen erilaisen paitaehdotuksen kanssa: kaikki minun valintani kelpasivat ja olivat vielä oikeaa kokoa. Hänen omat yhdessä myyjän kanssa valitsemat jäivät ostamatta.
Ja se salaisuus: mulla on kyky huomata, mikä pukee toista, vaikka tyyli olisi ihan eri kuin omani.
Minun on pakko lähteä mukaan tai muuten sieltä tulee jotain tosi karseaa.
Sitten löydän jotain ihanaa ja tyylikästä miehelle ja itse kuljen rääsyissä.
Miehenikin huomauttelee välillä (yllättäen!) esim. pitkistä kalsareistani kun niistä on jäljellä peban kohdallakin vain sauma.
Paidoistani on hihat rispaantuneet ja farkuista haarat puhki.
En välitä omista rytkyistä, kunhan vain miehellä ja lapsilla kaikki on tiptop ;-)
miehen kanssa on kiva käydä ostamassa miehelle vaatteita. Se tykkää shoppailla ja minä tykkään katsella sille vaatteita ja asusteita, olen myös aika hyvä siinä. Miehelläni onkin yleensä aina kivat vaatteet.
Itse taas kuljen missä sattuu vanhoissa rääsyissä. Kolme raskautta kuudessa vuodessa ja olen täysin ulkona siitä, mikä mahtaa olla in. Mies on ärsyttävä kauppakumppani, kun ollaan ostamassa minulle jotain. Se häviää aina jonnekin katselemaan itselleen vaatteita, eikä auta yhtään minua. Yleensä minulta jääkin vaatteet ostamatta, kun taas miehelle on tarttunut pari paitaa mukaan.
Seuraavaks meen salaa.
ap