Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookista... Estin erään henkilön näkemästä minun seinää.

Vierailija
04.04.2011 |

Näenkö jostakin onko tämä ihminen yrittänyt päästä minun seinälle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun yksi ihminen esti minut. Syynkin luulen tietäväni: Hän jäi kiinni valehtelusta.

Vierailija
2/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan seinälleni edes esim. lapsen syntymästä onnitelleet. Kerran koskaan ei tykkää tai kommentoi koskaan mitään, niin miksi pitäisi näyttää seinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen estänyt seinän näkymisen sellaiselta, jota en oikeastaan loukkaamatta voi blokata kaverilistalta mutta kenen en halua näkevän ihan henkilökohtaisempia juttujani.

Tiedän hänen käyttävän facea ikäänkuin työkalunaan enemmän kuin kuulumisten kertomiseen; Ei ikinä kerro mitään itsestään tai tekemisistään, vain linkittää ja tiedottaa harrastukseen liittyvistä asioista.

Vierailija
4/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan seinälleni edes esim. lapsen syntymästä onnitelleet. Kerran koskaan ei tykkää tai kommentoi koskaan mitään, niin miksi pitäisi näyttää seinä?

Itse tein ihan samalla tavalla, meni tovi ja oli tehnyt saman homman itse, niin etten nähnyt enää mitään hänen tietojaan. Annoin roikkua hetken kaverilistalla, sitten poistin. Oli joskus hyväkin ystävä ja olimme paljon tekemisissä, mutta sitten pääsi "piireihin"... ei tainnut meikäläisen lapsensaanti kiinnostaa edes onnittelun vertaa, olkoot.

Vierailija
5/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sen vuoksi estin, että viimeisen puoli vuotta hän on käynyt lukemassa seinältäni kirjoituksia, vääntänyt niistä ihmeellisiä tarinoita sukulaisille, jotka eivät ole facessa. Äiti väittää kuitenkin ettei hän edes käy seinääni lukemassa. Muualta hän ei ole niitä juttuja saanut tietää, koska viimeisimmät jutut kirjoitin ihan testi mielessä seinälleni faceen.

ap

Vierailija
6/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko mutsi yrittänyt käydä seinälläni nyt kun estin hänet näkemästä minun seinän?

ap

Vierailija
7/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen voi laittaa?

nimim. uusi facessa

Vierailija
8/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset