Mitä noloa on VisaElectronissa? Sehän on paras! Ei luottokortti!
Kommentit (9)
Ymmärtäähän sen, pienipalkkainen ihminen.
electronissa sentään pitää olla katetta.
Ihmettelin kovasti, mitä "aikuista" on käyttää luottoa? Eikö raha-asiat pysy paremmin järjestyksessä kun maksaa omalla rahalla, mitä löytyy electronista pelkästään?
En tiennytkään että sitä pitää nolostella. Olen varmaan vielä nolompi, kun tapaan nostaa rahaa käteen automaatista ja maksaa sillä :)
kaikki ne pitää kuitenkin maksaa, ennemmin tai myöhemmin.
debit credit -kortilla voi kyllä maksaa ihan käteiselläkin, ei ole pakko ottaa luotolle. Itsellä sellainen kortti ja kaupassa ostan aina suoraan debitille. Jos ostan jotain netistä, tilaan creditillä, koska luottoyhtiö takaa, että jos tuotetta ei saa tms muuta ongelmaa, niin ei jää itselle siitä kuluja vaan luottoyhtiö tappelee rahat sieltä.
Mutta luottokorttia ei anneta persaukisille. :)
debit credit -kortilla voi kyllä maksaa ihan käteiselläkin, ei ole pakko ottaa luotolle. Itsellä sellainen kortti ja kaupassa ostan aina suoraan debitille. Jos ostan jotain netistä, tilaan creditillä, koska luottoyhtiö takaa, että jos tuotetta ei saa tms muuta ongelmaa, niin ei jää itselle siitä kuluja vaan luottoyhtiö tappelee rahat sieltä.
Mutta luottokorttia ei anneta persaukisille. :)
silti mulla on luottokortti.... :)
Todella usein on lappu että visa electron ei toimi, tai vaikka pitäisi toimia niin ei sitten kuitenkaan
Itse olen aina mieltänyt sen lasten ja ala-ikäisten ensimmäiseksi maksukortiksi.
en voi, kuin todeta, että niiden omistajat ovat noloja. Kuvittelevat, että ainoa vaihtoehto on luottokortti. Urpot!
että ylipäätään maksuvälineissä olisi mitään noloa, maksoi millä vaan! No, paitsi jos on majavakäteinen.....