Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noloa on VisaElectronissa? Sehän on paras! Ei luottokortti!

Vierailija
04.04.2011 |

Mulle ainakin jopa suositeltiin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ylipäätään maksuvälineissä olisi mitään noloa, maksoi millä vaan! No, paitsi jos on majavakäteinen.....

Vierailija
2/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän sen, pienipalkkainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

electronissa sentään pitää olla katetta.

Vierailija
4/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kovasti, mitä "aikuista" on käyttää luottoa? Eikö raha-asiat pysy paremmin järjestyksessä kun maksaa omalla rahalla, mitä löytyy electronista pelkästään?

En tiennytkään että sitä pitää nolostella. Olen varmaan vielä nolompi, kun tapaan nostaa rahaa käteen automaatista ja maksaa sillä :)

Vierailija
5/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ne pitää kuitenkin maksaa, ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

debit credit -kortilla voi kyllä maksaa ihan käteiselläkin, ei ole pakko ottaa luotolle. Itsellä sellainen kortti ja kaupassa ostan aina suoraan debitille. Jos ostan jotain netistä, tilaan creditillä, koska luottoyhtiö takaa, että jos tuotetta ei saa tms muuta ongelmaa, niin ei jää itselle siitä kuluja vaan luottoyhtiö tappelee rahat sieltä.

Mutta luottokorttia ei anneta persaukisille. :)

Vierailija
7/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

debit credit -kortilla voi kyllä maksaa ihan käteiselläkin, ei ole pakko ottaa luotolle. Itsellä sellainen kortti ja kaupassa ostan aina suoraan debitille. Jos ostan jotain netistä, tilaan creditillä, koska luottoyhtiö takaa, että jos tuotetta ei saa tms muuta ongelmaa, niin ei jää itselle siitä kuluja vaan luottoyhtiö tappelee rahat sieltä.

Mutta luottokorttia ei anneta persaukisille. :)

silti mulla on luottokortti.... :)

Vierailija
8/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein on lappu että visa electron ei toimi, tai vaikka pitäisi toimia niin ei sitten kuitenkaan

Itse olen aina mieltänyt sen lasten ja ala-ikäisten ensimmäiseksi maksukortiksi.

Vierailija
9/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi, kuin todeta, että niiden omistajat ovat noloja. Kuvittelevat, että ainoa vaihtoehto on luottokortti. Urpot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan