Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä seuraavista nimistä: Arja, Tuula, Irmeli

Vierailija
04.04.2011 |

Ollaan ajateltu ensimmäiseksi nimeksi Arjaa tai Tuulaa ja toiseksi nimeksi Irmeliä, joka on mun ja mun äitini toinen nimi. Mitä mieltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierastan noita nimiä, eivät ole vielä tarpeeksi vanhoja ollakseen kiehtovan kuuloisia korvissani.Parinkymmenen vuoden päästä varmoja hittinimiä :)

Ollaan ajateltu ensimmäiseksi nimeksi Arjaa tai Tuulaa ja toiseksi nimeksi Irmeliä, joka on mun ja mun äitini toinen nimi. Mitä mieltä?

Vierailija
2/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä nimiä! Tuula on parempi kuin Arja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nimet ei ole ainakaan vielä muodissa, moni ei sellasesta tosin välitäkään. Varmaan kymmenisen vuotta menee, ennenku tulee Erkit ja Sepot uudelle kierrokselle Tuulan ja Arjan seuraksi.

Ihmisille tulee helpoiten mieleen nimistä joku samanniminen tai useampikin tuttu. Itse tunnen vain 6-kymppisiä Arja- ja Tuula-nimisiä ja ainoa Irmeli, jonka olen koskaan tuntenut, oli ala-asteella ruokalassa keittäjänä. Irmeli oli roteva ja pelottava ja katsoi kieroon.

Vierailija
4/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuossa edellinen jo sanoi, niin kymmenen vuoden päästä ne on muotinimiä ja sun teinisi on onnellinen kun sillä on trendikäs nimi!

Mun serkkuni nimi on Aleksi, se tuli just teini-ikään niihin aikoihin kun nimi tuli uudelleen muotiin, ja tytöt ihasteli että ai kun sillä on niin ihana nimikin. Silloin ristiäis-hetkellä se oli tosi epätrendikäs, oikea juntti-nimi.

Vierailija
5/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy paljon noita kyseisiä nimiä. Mutsilla ikää 63v.

Vierailija
6/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuttavapiirissä 50 ja alle olevia aika paljon. Nuo kaikki nimet oli aika yleisiä silloin, ja tunnen useammankin henkilön joilla nuo nimet. Arja Irmeliä en laittaisi, tulee niin 'kiroileva' nimi. Tuula Irmeli olisi kyllä sellainen että on oikea nimi, jolla on nimipäivä (Joskus vaan osuu äitienpäivän tienoille ja jää juhlimatta) joka osataan kirjoittaa, ja ei taatusti ole top10 listalla.

Vierailija
7/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Arja Irmelissä on paljon r-kirjainta ja meidän sukunimessäkin on... tätä ollaan mietitty - mutta toisaalta eihän ketään kutsuta sekä ensimmäisellä että toisella nimellä ja vielä sukunimellä...? Tuula voisi kyllä sointua paremmin Irmelin kaveriksi.

Irja-nimeä ollaan myös mietitty ja Sinikkaa. Tykkäämme miehen kanssa tällaisista puoli-vanhoista nimistä.

Vierailija
8/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on mielestani todella kaunis nimi.

Irmelista sen verran, etta se on minun toinen nimeni - sukuperintoa :-D , siis aitini ja mummoni toinennimi on myos Irmeli.

Ihan kelpo tokana nimena. vaikka teinina se oli muinusta maailman kamalin nimi, nyt on ihan kiva olla Irmeli kuten aitini ja mummoni. Jos joskus saan tyton tulee han myos saamaan taman nimen ...

Vierailija
9/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kaunis, sointuva nimi, kannatan!!! Ei tule kaimoja heti vastaan

Vierailija
10/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjakin on kiva, mutta en tykkää niin nimistä, joissa on r-kirjain. :)

Irmeli myös hyvä toiseksi nimeksi ja kiva, kun kulkee suvussa.

Vierailija
11/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat hyviä nimiä.

Tuula Irmeli kuulostaa kuitenkin paremmale kuin Sinikka Irmeli.

Ja ehdottomasti Irmeli toiseksi nimeksi jos suvussa kulkee. Irmeli nimessä ei ole mitään vikaa, vaikka ei ehkä niitä suosikkinimi nyt olekaan.

Vierailija
12/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä tosta ikäluokasta nättejäkin nimiä löytyy, ei tarvitse noita kammotuksia käyttää...

Arja=arjalainen=natsi

Vierailija
13/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vaan antako niitä nimiä lapsillenne!

Mulla on näitä em. nimiä tuttavapiirissä pilvin pimein, eikä kukaan pidä nimestään. Jo ääntämyksellisesti niin rumia.

T. Sari 60-luvulta

Vierailija
14/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista se Tuula. pehmeä ja ihan söpökin nimi.. mutta varautukaa siihen että häpeää nimeään, kun hänet mielletään joka paikassa raihnaiseksi mummoksi. Irja on kanssa oikeasti aika kiva, lähellä nimeä Ira josta tykkään.

Vierailija
15/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi siitä! Almanakassa Ruotsissa, Suomessa ja kait Saksassa...

On Ooppera Irmelistä ja Irmelin roos ja monta biisiä - Karjalainenkin laulaa Irmelistä...jotain taikaa...heh, heh...

Yksi pähkähullun Irmelin päiväkirja löytyy osoitteesta: abortti.blogspot.com - kannattaa tsekata...

ja Eeva Ahtisaarikin on Irmeli...

Vierailija
16/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eika yhtään "mummonimi". Eipä noissa mummonimissäkään ole mitään vikaa :-)

Tuula, Tuuli, Tuulia - kaikki samaa sukua..

Sinikkakin on ok, Arjasta ja Irjasta en itse niin pidä.

Vierailija
17/22 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makunsa kullakin.

Itse en laittaisi ainakaan mitään niistä, edes toiseksi nimeksi.

Vierailija
18/22 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeni on Arja Irmeli. Arja nimi mielestäni hyvä Irmelikin olisi paitsi ei kokonaisuus sovi sukunimeni kanssa mielestäni koska siinäkin on r.

Vierailija
19/22 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirvee!!

Vierailija
20/22 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja on kaunis nimi. Meillä ihana 6- vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän