:D :D Voi voi, sitä joka on saanut nimekseen Ukko
Eihän enää kukaan anna tällä vuosituhannella kyseistä nimeä ainakaan kutsumanimeksi, eihän?
Kommentit (19)
Meillä kyllä on vaan tyttöjä ja lapsiluku täynnä, joten ei tule Ukkoa meille.
Tämän Ukon äiti kertoi kuulleensa leikkipuistossa kuiskuttelua: "nuo kutsuu noiden vauvaa Ukoksi"
Vähänkö tämä Ukon äiti oli revennyt :DDD
Ihana yksivuotias "Jukolan Jussi"! Vahva tukka ja ihan Ukon näköinen. Mahtava nimi, tulee mieleen Ukko ylijumala.
Sata kertaa parempi kuin esim. joku Luka tai Veeti...
11/2 vuotias poikamme on Ukko Emil. Pidän kovasti, mutta ymmärrän kyllä että kaikki eivät välttämättä heti ihastu nimeen...
Viime vuonnakin Ukkoja tuli 123 lisää, esim. vanhoja kunnon Mikkoja vain 104.
paljon parempi kuin Jirco, Marco, Kurco, Nico, Kevin, Ronan, Oliver, Thomas, Miska, Jami, Jimi, Caro, Elielieliel, Manuel, Sebastien tai Jules.
Ukko ylijumala, kaikista kovin jäbä! Ei mikään metroseksuaali, vaan tosiMies :-)
Onko oikeesti niin typeriä ihmisiä olemassa jotka ilkeevätkin nauraa jonkun nimelle?
Huh huh.
Ensikuulemalla piti vähän totutella nimeen. En antaisi omalle lapselle, mutta ei siinä mitään vikaa ole.
edellisellä oli vähän toiset jumalat nimissä. Tai no, ainakin suurimmalta osalta.
Itse tosin oon nimennyt lapseni muilla nimillä ja enempää ei näillä näkymin ole tulossa.
Ukko Aatos. Ihana poika.Mun mielestä nimesä on paljon enemmän ajatusta kuin jossain Jere Elmerissä. Jere Elmerin äiti on varmasti toista mieltä.
voisin harkita, jos joskus vielä seitsemännen lapsen teen.
kyllä Ukko on minustakin parempi kuin kaiken maailman "hienot" ja erikoiset nykyaikaiset nimet!
Pienet pojat kasvaa isoiksi miehiksi. Nimi vaatii ehkä vähän totuttelua, mutta minunkin mielestä voittaa monet viime vuosien suositut poikien nimet.
aika trendikäs nimi?
Tuntuu ainakin että nämä "retrot" nimen on taas tullut muotiin :)
Ja onhan Sisko ja Velikin nimiä.
Mellä ei vain mies innostunut Ukko nimestä, koska hän kutsuu isäänsä ukoksi, mikä minusta taas on typerää koska ukko isästä kuulostaa minun korvaani isän vähättelyltä.
No omituisia koko suku..
mun koiran nimi on ukko..:D