Jos perintätoimiston (Lindorff)laskun maksaa 4pvää myöhässä
tuleeko seuraamuksia? Lähettävätkö toisen muikkarin vai meneekö ulosottoon seuraavaksi?
Kommentit (13)
kun soittaa ja kertoo tilanteen :)
ja lähettävät huomautuslaskun jossa taas uudet korot.
Ovat kuules vain tyytyväisiä, jos ekan laskun jo maksoit!
Ne lähettää teille kotiin puhelinkopin kokoisen venäläismörssärin, joka tulee nyrkkiraudan kanssa suoraan oven läpi perimään sitä velkaa.
Ei tarvitse miettiä asiaa kun soittaa ja kertoo tilanteen :)
...tai jos jopa maksais laskut ajallaan?
Ihmetyttää jotenkin sellanen hälläväliä- asenne, antaa vaan olla laskujen maksamatta, antaa vaan mennä perintään, antaa vaan mennä ulosottoon...
Pistää vihaksi tuollainen ajattelutapa!! Meillä tällä hetkellä tilillä 1,80e ja seuraavaan palkkapäivään vielä 2vkoa joten laskut täytyy maksaa vasta sitten kun sitä rahaa on!! Itse aina soitan ja sovin uudet maksupäivät mutta esim kunnalisen päivähoidon maksun kanssa on kerran käynyt niin että mennyt perintätoimiston kautta koska eivät pysty paljoa neuvottelemaan maksupäivästä! Ja ollaan ihan normaali, kansanedustajien mielestä "hyvin toimeentuleva" perhe joten emme ole etuutteja saamaan mitään tukia! Ja olemma molemmat työelämässä joten tässä sinulle vähän ajattelemista ennenkuin seuravan kerran rupeat kommentoimaan että miksi ihmiset makskavat laskunsa myöhässä !!
Pistää vihaksi tuollainen ajattelutapa!! Meillä tällä hetkellä tilillä 1,80e ja seuraavaan palkkapäivään vielä 2vkoa joten laskut täytyy maksaa vasta sitten kun sitä rahaa on!!
Elätte siis yli varojenne. Ei fiksua. Eikä tarvitse riehua muille, jos ei itse osaa hoitaa raha-asioitaan.
itse panikoin just kun verot olivat krävätksen jälkeen vielä päivän myöhässä maksussa. No oli pakko soittaa verotoimistoon, tuleeko seuraamuksia. Ei kuulemma tule.
Mitä ihme suunsoittajasakkia tänne on pesiytynyt, kun enää ei yhteenkään kysymykseen saa vastausta, vaan haukkuja, tylsää : (
sivuilla on MyLindorff-palvelu,pääset pankkitunnuksilla. Riippuu laskusta, mutta useimpiin voit siellä joko siirtää itse eräpäivää tai jakaa laskun max kolmeen erään. Sieltä kannattaa katsoa, missä vaiheessa lasku on. Jos siellä lukee, että haastemenettelyssä, asia on lähtenyt eteenpäin. Joskus myös voi puhelimitse saada maksuaikaa, vaikka ei netin kautta pysty tekemään,näin mm. Fortumin laskuissa.
Lindorff on rikollinen yritys. Lindorffin kirjeisiin ei tarvitse reagoida ja puhelin täytyy sulkea heti Lindorffin soittaessa. Lindorffin toiminta ei perustu lakiin, tuolla ohjeita miten menetellä jos Lindorff lähestyy tai alkaa uhkailemaan.
http://lindorff24.blogspot.fi/
Lindorffin vaatimus täytyy riitauttaa vasta siinä vaiheessa jos alkavat uhkailemaan käräjillä, katsokaa ennakkotapauksia myös tästä sosiaalisesta mediasta miten Lindorff on hävinnyt vaateensa viisi nolla
https://m.facebook.com/Kuluttajille-tiedoksi-341702219511439/
eihän se nyt herranjestas noin nopeasti mene=) menee kuukausia, ennen kuin ulosottoon laittavat