Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaustestin varmuus?

Vierailija
04.04.2011 |

Kuinkahan moni on ollut raskaana vaikka raskaustesti väittää toista? Olen tehnyt kaksi testiä pari kuukauden aikana jotka ovat olleet negatiivisia. Kuukautiset eivät ole alkaneet imetyksen jälkeen, vauva nyt 8,5 kk. Nyt havahduin, että vatsaa turvottaa. Täytyy kait soittaa verikokeeseen lähete. Onko yleistä että raskaustestit olisivat epäluotettavia??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos KAKSI virtsatestiä näyttää negatiivista? Pieru tai läski sitä sinun pötsiäsi turvottaa.

Vierailija
2/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mitä jengiä. Voi teitä raukkoja. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 3vko siitä näytti jo plussaa (ja olisi pitänyt näyttää jo sillä ensimmäisellä kerralla raskauden kestosta päätellen). Eli - voit tietenkin olla raskaana, mutta kannattaa tehdä uusi tikkutesti ennen labrojen ajattelemista :)

Vierailija
4/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi myös olla ensimmäinen ovulaatio joka oireilee! Mä olen kahdesti luullut olevani raskaana (vatsakipu, turvotus, kuvotus), mutta kyse onkin ollut vain uudelleen alkavista kuukautisista :)

5/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi myös olla ensimmäinen ovulaatio joka oireilee! Mä olen kahdesti luullut olevani raskaana (vatsakipu, turvotus, kuvotus), mutta kyse onkin ollut vain uudelleen alkavista kuukautisista :)

Vierailija
6/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olet raskaana. Noihin aikoihin itsekin olen luullut olevani raskaana mutta ilmeisesti oma hormonitoiminta käynnistyy ja tulee mitä ihmeellisimpiä oireita ja niitä kuvittelee raskausoireiksi. Ovis sulla varmaan.

Vierailija
7/7 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on se ovulaatio. Olen hoikka ja paino pysyy aina samassa. Nyt vatsa on ihan pullahtanut ja tullut melkein 2 kiloa painoa. Tosiaan testit tehty ja mietin ostaako vielä kolmas tikkutesti vai? Ovista en ajatellutkaan, ihmettelin kun menkkoja ei kuulu vaikka päiviä kuluu. ap