Mitäs kaikkea nyt pitää olla mukana/valmiina? Tre
Tässä ei nyt olla ekaa kertaa "pappia" kyydissä", mutta edellisestä kerrasta on jo kymmenen vuotta...
Että siis saako Taysissa pitää omaa kännyä päällä, vai täytyykö olla se puhelinkortti? Ja omat tossut ja aamutakki? Siis jokkut crocksijäljitelmät vai saako olla kunnon tossukat? Isälle synnytykseen omat kengät kans?
Mitäs sille vauvalle pitää ehdottomasti olla valmiina kotona, muuta kun vaippoja ja vaatteita? Siis kaikki sängyt, vaunut, sitterit, kaukalot tms. jo on, mutta mitä pientä oon unohtanu?
Tutteja ja pulloja keitetään 10min, eiks niin?
Mulla on niin blondiolo, että meinaa jo paniikki iskeä, että jotain TODELLA oleellisen tärkeää oon nyt unohtanu...
Joten ystävät kalliit, auttakaa!!!! (-:
TV: Masutuubi, rv 39++
Kommentit (2)
5 vuotta..Ota sairaalaan mukaan imetysliivejä ja liivin suojia. Niitä suojia ei ainakaan 5 v sitten ollut siellä ja tietty omat hygienia tarvikkeet. Talon puolesta saat "hienot" aamutakit ym mutta saa siellä omiakin pitää.
Puhelinta sai pitää päällä, mutta ei muistaakseni synntys salissa..osastolla sai..
Tsemppiä koitokseen. Perästä tullaan :)
saa olla oma kännykkä päällä kunhan on äänettömällä ettei häiritse muita. Sieltä saa myös niitä "ihania" aamutakkeja ja aamutossuja talon puolesta mutta kait omatkin saa ottaa mukaan. Itse kuljin noilla talon vaatteilla sen pari päivää mitä olin osastolla ja niin näytti tekevän melkein kaikki muutkin =) Synnytyksessä isällä vaatteet ja kengät talon puolesta hygieenisyyssyistä. Vanupuikkoja, liivinsuojia, tutti, tuttipullo oli ainakin mulla ihan varmuudeksikin vain osa. Tuttien ja pullojen keittoaika max.5min - pidempi keittoaika haperruttaa kumia.
Jenni rv28+3