Onkohan A. Tuisku hetero?
Onko siitä ollut koskaa mitään juttua, että olisi tyttöystävä?
Kommentit (17)
eiköhän se oo homo? mä uskon, et ellei ois niin ois kumonnu tuon väitteen mediassa, ei kukaan hetero ole nielemättä homppelin maineessa....?
Eihän julkisuudessa vieläkään kirjoiteta avoimesti Marcon ja Jarin homoudesta, lienee Antti näitä samoja " julkisia salaisuuksia" levynmyynnin takaamiseksi.
Onko siitä ollut koskaa mitään juttua, että olisi tyttöystävä?
No, oletteko kuulleet, että hänellä olisi ollut poikaystäviä? Minä en ole. Jos kysyy, pitää kysyä molempia eikä antaa mielikuvituksen laukata liikaa, ihmiset!!!
Ilmeisesti ei ole. Julkisesti homo, siis.
Luulin että Kaija laulaa kun se olikin Antti. :=DDD
homohan hän on, onhan lehdissä näkynyt hänestä kuviakin poikaystävien kanssa.
Sillanpään suuntautumisesta kirjoitetaan nykyään ihan avoimesti. Hän itse olisi jo aikoja sitten halunnut tulla julkisuuteen avoimin kortein, mutta toisin häntä neuvottiin.
eikös hän jossain haastattelussa (Anna-lehti tms.) kertonut kouluaikaisesta ihastuksestaan, joka oli tyttö? Ehkä sitten on bi tai vahvempi suuntautuminen on hahmottunut vasta myöhemmin.
homohan hän on, onhan lehdissä näkynyt hänestä kuviakin poikaystävien kanssa.
En ole nähnyt tekstejä, joissa olisi sanottu tai annettu ymmärtää, että kyseessä olisi ollut poikaystävä, siis seurustelusuhde. Poikakavereita voi olla, mutta kukapa seurustelusuhteen todistaa - niinpä?"
mun yks kaveri (mies) on taannoin tapaillut sitä.
Mieti, minkälainen nainen olisi antin tyttöystävä? Aivan, ei tule mieleen.
Ilmeisesti ei ole. Julkisesti homo, siis.
Julkisesti on homoteltu eli käytetty "homo"-nimitystä taas kerran haukkumanimenä, mutta julkohomo ei ole, jo homo ollenkaan. Asian oikea laita jääköön Antin omaksi asiaksi, kuten se luonnollisesti onkin ja saa olla.
tunnusti homoutensa joskus uransa alussa jossakin haastattelussa, mutta levy-yhtiö pakotti miehen pyörtämään sanansa, kun ei tee hyvää levymyynnille (tämä on siis varma tieto, parikin miespuolista tuttua tapaillut Tuiskun kanssa)
mun yks kaveri (mies) on taannoin tapaillut sitä. Mieti, minkälainen nainen olisi antin tyttöystävä? Aivan, ei tule mieleen.
No, aivan tavallinen tyttöhän se vain olisi. En näe siinä mitään kummallista ajatuksenjuoksua. Miksi Anttia kiusataan loputtomiin, se ei mahdu kaaliin, ei sitten millään. Olkoon aivan oma itsensä niinkuin me muutkin. Piste.
miten A. Tuiskun suuntautumisessa olisi mitään epäselvää.
Jokainen hetsku korostaa sitä oikein tässä maassa, siis noista julkuista. Eli näyttäydytään milloin kenenkin pimun kans ettei vain luulla homoksi. Homot pysyttelee hiljaa, sinkkuina (reps) noh, poikkeus oli marco björs aikanaan :D
Eli siis tykkäis enempi pojista mutta en mene takuuseen asiasta. Näyttää kyllä ihan oikealta homppelipoitsulta...