Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pampers vaippojen haju

Vierailija
04.04.2011 |

Mikä niissä haisee? Siis käyttämätön paketista otettu vaippa. Haisee ihan jollekin teollisuusmyrkylle. Olettteko huomanneet vai onko meillä joku virhe erä? Muutenkin on kyllä niin surkeita vaippoja kuin olla ja voi. Tuntuu ihan täydeltä jo yhden pissan jälkeen.

Takaisin liberoon ja äkkiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. niitä, jotka sitovat kosteuden vaippaan.

Vierailija
2/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aina olleet hirveän pahanhajuisia ihan pakasta vedettyinäkin, saati käytettyinä. Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. niitä, jotka sitovat kosteuden vaippaan.

Kannattaa käyttää kestoja, ei ole hajuja.

Vierailija
4/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kestoja koko vaippaiän? Jotenkin tuntuu, ettei voi olla hyviä 1,5v. Tosin enhän mä oikeasti niistä tiedä mitään. Alkuun kokeilin vastasyntyneellä, mutta ei ole mun juttu... ehkäpä taas kokeilen totutella uuden tulokkaan kanssa.

ap

Vierailija
5/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kestoja koko vaippaiän? Jotenkin tuntuu, ettei voi olla hyviä 1,5v. Tosin enhän mä oikeasti niistä tiedä mitään. Alkuun kokeilin vastasyntyneellä, mutta ei ole mun juttu... ehkäpä taas kokeilen totutella uuden tulokkaan kanssa.

ap

Oli kestot päiväkodissa ja muutenkin. Ei haissut kemikaaleille.

Ovat erittäin hyviä eikä tullut niskapaskoja niin kun kertseillä tuli ne kerrat kun niitä käytettiin.

Suosittelen!

Vierailija
6/9 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella voimakas haju Pamperseissa ja tosiaan jonkun myrkyn.

Vierailija
7/9 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan Pamperseissa sitä ihan ku joku hajuste,ku vaippaan tulee pissat niin haju tarttuu sukkahousuihin jne.Kestot ei haise milään,pissa ei siis haise niistä mitenkä läpi

Vierailija
8/9 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan saatiin tuomisina ko.vaippoja ja olen niitä yrittänyt tässä ajan myötä käytellä pois, MUTTA alusta asti olen valittanut vaipoista tulevasta hajusta-mun mielestä se on TODELLA vahva ammoniakin haju=virtsan haju, joka todellakin puskee vaatteiden läpikin ja niihin jää! En voi tajuta, että näitä vaippoja koko ajan mainostetaan "niin ja näin suosittuina", koska moista hajuakin levittävät. Ja joo, itse muutoin kestovaippoja käyttelen. Ja joku sanoo,että kestovaipat haisee---ja PYH HYH!

Vierailija
9/9 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat on tarkoitettu kusen ja paskan säilytykseen, eikä mihinkään muuhun.. Tuskin ne tuotokset haisevat yhtään sen paremmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi