HÄMEENLINNA?
Kommentit (9)
kerran kävin ja näin kaksi ihmistä puistossa oksentamassa.
Oksensin itsekin ja mieskin oksensi kun näki kaikkien oksentavan.
Oli kamala päivä.
Mutta seuraavana päivänä menin naimisiin ja se oli vielä kamalampi päivä.
Sen jälkeen kaikki on ollut ihan kamalaa. 5 vuotta sitten syntyi lapsi ja se oli kamalaa. Sattui paljon ja sen jälkeen alapää ollut ihan rikki. Ei sitä enää voi käyttää, ei voi. Meni minulta elanto, eikä mies enää pidä.
Ja kaikki johtui siitä että käytiin Hämeenlinnassa.
kerran kävin ja näin kaksi ihmistä puistossa oksentamassa.
Oksensin itsekin ja mieskin oksensi kun näki kaikkien oksentavan.
Oli kamala päivä.
Mutta seuraavana päivänä menin naimisiin ja se oli vielä kamalampi päivä.
Sen jälkeen kaikki on ollut ihan kamalaa. 5 vuotta sitten syntyi lapsi ja se oli kamalaa. Sattui paljon ja sen jälkeen alapää ollut ihan rikki. Ei sitä enää voi käyttää, ei voi. Meni minulta elanto, eikä mies enää pidä.
Ja kaikki johtui siitä että käytiin Hämeenlinnassa.
Olisitte menny vasta kun lapsi oli syntynyt, olisi tilanne toinen. Ei nuoria, LAPSETTOMIA aikuisia Hämeenlinnaan kärvistelemään.
Tosin ei lapsi perheenä keritty kauaa asua, kun piti töiden perässä muuttaa pois.
Hämeenlinna on aika pieni kaupunki koollisesti joten pyörälä ja kävellen liikkuu helposti. Leikkikenttiä on ihan kivasti, ja harrastusmahdollisuuksiakin ymmärtääkseni laajasti valittavissa. Alueella toimii aktiivinen äiti yhdistys, jonka kautta helppo tutustua alueen muihin äiteihin, ja päästä mukaan tapahtumiin. Mll-on myös ilmeisesti varsin aktiivinen.
Kaupungissa on myös useammankerran vuodessa lapsille suunnattuja tapahtumia ja konsertteja.
Kouluista ja päiväkodeista en osaa sanoa kun oma lapsi ei niissä ole koskaan siellä käynyt...
Itse ikävöin hämeenlinnaan, tosin osittain myös laajan ystävä verkon takia jonka siellä opiskelu aikana loi.
Koulut ja päiväkodit tupaten täynnä, lapsia viskotaan minne sattuu ja niille syötetään linnan aterioiden valmistamaa edullista paskaruokaa päivästä toiseen.
Yksityinen pysäköinninvalvonta on tunkenut lonkeronsa joka kulmalle hankaloittaen elämää. JOkin päättävä taho kuvittelee tämän olevan isompikin kaupunki ja päätöksen sen mukaisia. Bussilla jos tahdot kulkea, voit päästä sunnuntaiaamuisin oikeeseen suuntaan ja paikkaan. Arkena et.
Tää on tavallaan todella perseestä, mutta silti asun täällä.
Asuin täällä itse lapsena, sitten muutin muualle opiskelemaan. Palasin takaisin, kun sain oman perheen. Haluan kasvattaa lapseni juuri täällä.
Tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2011 klo 22:42"]
Koulut ja päiväkodit tupaten täynnä, lapsia viskotaan minne sattuu ja niille syötetään linnan aterioiden valmistamaa edullista paskaruokaa päivästä toiseen.
Yksityinen pysäköinninvalvonta on tunkenut lonkeronsa joka kulmalle hankaloittaen elämää. JOkin päättävä taho kuvittelee tämän olevan isompikin kaupunki ja päätöksen sen mukaisia. Bussilla jos tahdot kulkea, voit päästä sunnuntaiaamuisin oikeeseen suuntaan ja paikkaan. Arkena et.
Tää on tavallaan todella perseestä, mutta silti asun täällä.
[/quote]
Juuri näin!!!!!!!!!!!!!!!!!
koulu ja päiväkoti täällä täyttä paskaa!!!!!!!!
itse asunut 15v ja huonompaa menee ja muuta kaipaa
Samaa mieltä kaikesta, viiden vuoden kokemus. Hämeessä saatetaan olla vähän jäykkiä aluksi, vaikka en itse osaa arvioida kun täällä päin olen jo kauan ollut, mutta kyllä lapsiperheellinen ainakin kavereita saa kunhan vain lähtee liikkeelle.
Jotenkin lastenkulttuuriin tosiaan tunnutaan satsaavan juuri nyt. Muutenkin aika eteenpäinmenevä meininki tällä hetkellä. Jäähalli- ja politiikkakuviot tosin vaikuttavat aika vastenmielisiltä. Kovin vanhoillista porukkaa täällä ei äänessä ole, ja esim. seurakunta tekee hyvää rentoa työtä.