Mitä mieltä nimestä Riina? Harkinnassa tytölle ois =)
Kommentit (15)
En pidä. Olen yläasteella tuntenut yhden Riinan. Ilkeänpuoleinen, mitäänsanomattoman näköinen. Kalja kiinnosti enemmän kuin koulu. Nykyään sanottaisiin varmaan pissikseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 18:03"]
Älä laita.
[/quote]
Eiköhän ap kolmessa ja puolessa vuodessa ole tehnyt ratkaisun asian suhteen?
Hyvä nimi, persoonallinen mutta helppo. Feminiininen mutta reipas.
Tulee mieleen sellanen pirteä ja energinen tyttö, joka fiksu ja sanavalmis tapaus :)
Kaikki tuntemani Riinat (3 kpl) ovat tosi herttaisia ihmisiä..! :)Ja nimi on muutenkin mielestäni kaunis.
tuntemani riina on parikymppinen urheilullinen, kaunis, puhelias, ystävällinen ja iloinen.
mutta mulle tulee kanssa tosta nimestä mieleen sellanen energinen ja urheilullinen tyttö, joka on reilu ja kiva kaikille, mutta myös viisas. Sellanen joka pärjää elämässä hyvin ja on myös onnellinen.
Eli kiva nimi on :)
Minulla on yhdistelmänimi, jonka toinen osa on Riina :) Yhteen kirjoitetaan ja on tosi harvinainen, silti vasta aikuisena tajusin, kuinka erityisen nimen vanhemmat ovatkaan minulle antaneet.
ja olen kyllä nimestäni tykännyt, enkä ole tän elämän (22.pvä 26-vuotta) aikana tuntenut kuin kaksi muuta Riina-nimistä, toinen heistä hyvä ystävä :) ja joo, on lallatettu: Riina, piina, viinaa, riina, piina kiina, riina on kaikkien piina mut oma sisko ja isoveli tuota teki eikä kyl haitannu. Minä ja kaks muuta Riinaa lisäkseni ollaan pieniä ja pippurisia, tai niin ystävät väittää :D