Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaatteita helsingin seudulla nyt pidetään?

Vierailija
03.04.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otin parkatakistani vuoren pois ja kävin päivällä nahkatakki päällä teatterissa. Nyt on kevät :)

Vierailija
2/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella ollut välimallinrotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi astetta plussan puolella ja vettä sataa, ehkä tuota ei nyt kovin lämpimäksi vielä voisi kutsua. Luntakin on vielä maassa aika paljon vaikka tiet onkin jo sulia.

Kurahousut ja kumpparit lapsella, välikausihaalarit kai voisi jo laittaa mutta aika paljon toppausta tarvitsee vielä alle. En ole itsekään vielä luopunut toppatakista, ehkä kohta voisi harkita villakangastakkia.

Vierailija
4/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasii kledjui.

Vierailija
5/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvakumpparit & kurahousut pihaleikkeihin.

Kaupungille olen jo itselleni laittanut villakangastakin ja lapselle fleecevuorisen takin.

Mutta maa on siis todella kylmä ja mereltä tuulee. Ettei se ihan kevät vielä ole! Ohutpohjaisissa kengissä tuli eilen itselläni tosi kylmä, kun vähän pidempään olin ulkona!

Vierailija
6/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppahaalarit vielä lapsilla, meillä ei ole päiväkodin pihassa vielä yhtään sulaa länttiä.

Itsellä mitä tahansa kosteuden ja tuulenpitävää. Mulla on tikkivuorillinen öljykangastakki.

Aika kylmä tuuli on, joten lämpimästi pitää pukeutua.

Vierailija
7/7 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha lumessa, kaksi aamua vasta oltu plussalla, perjantai aamuna oli -8 pakkasta. Tähän asti ollut ihan talvivarustus, ensi viikosta jalkineet vaihtuu kumisaappaaseen tai välikausigoreen, topattua takkia tarvii vielä mutta kevyttoppa ehkä jo riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan