Auttakaa, jooko?
Olen 12w. tyttö ja minulla on ADHD. Minulla ei oikeastaan Ole oikeita kavereita ja melkein kaikki inhoavat minua. Mitä teen, olen todella sosiaalinen ja iloinen, mutta todella vilkas. Koulussa menestyn niissä aineissa, mistä pidän. Mutta ne aineet joista en pidä tuottavat ongelmia. Lisäksi minulka on huone itseluottamus. Miten sitä saisi parannettya? Olen n.160/64 ja tiedän olevani läski. Miten voisin laihdutraa. Harrastan kyllä liikuntaa kuten kävelen koulumatkani 2,5km vähintään 2krt/vko. harrastan myös koripalloa, joten liikun myös sitä kautta.," mitä teen?
Kommentit (2)
jos hän tietäisi vaikka muita siellä teilläpäin, jotka ovat samassa tilanteessa? Yksikin hyvä ystävä olisi huippujuttu! Käy rohkeasti kysymässä, terkkari pitää sinun asiasi omana tietonaan, ja voisi olla avuksi.
Myös koulukuraattori tai koulupsykologi voisi auttaa sinua löytämään vertaistukikaverin.
Etkä ole läski. Kaikki me ollaan erilaisia. Yllättyisit, jos tietäisit, minkälaisia ongelmia ihmisillä on, nuorilla ja vanhoilla. Kaikilla on omat murheensa, niitä vain ei haluta näyttää muille. Voimia sinulle!
Ettei tähän ole kellään fiksulla mammalla mitään sanottavaa.