Pitäisikö mielestäsi puhelinmyyjille maksaa kunnon palkkaa?
Huomenna MOT-ohjelmassa: Puhelinmyyntiala kannattaa, koska myyntityöstä ei makseta kunnon palkkaa.
Kommentit (4)
ja kunnon korvaus myynneistä, näin se toimii. myyjän pitää olla motivoitunut myymään ja yleensä raha on se motivaattori. jos pohjapalkka on hyvä, mikä syy silloin on myydä hyvin? itse olen tehnyt myyntityötä 13 vuotta PELKÄLLÄ PROVISIOLLA. en muuta enää haluakaan. näin parhaat myyjät erotellaan huonoista.
näin saadaan aikaan niitä törkeitä huijarimyyjiä.. Miksi kukaan muukaan tekisi töitä kiinteällä kuukausipalkalla? Ja vieläpä hyvin?
ja kunnon korvaus myynneistä, näin se toimii. myyjän pitää olla motivoitunut myymään ja yleensä raha on se motivaattori. jos pohjapalkka on hyvä, mikä syy silloin on myydä hyvin? itse olen tehnyt myyntityötä 13 vuotta PELKÄLLÄ PROVISIOLLA. en muuta enää haluakaan. näin parhaat myyjät erotellaan huonoista.
kun eivät ole vielä kaltaisiasi huippumyyjiä?
Muussa tapauksessa tuota pelkän provikan periaatetta pitäisi muussa tapauksessa toteuttaa kaikissa muissakin töissä.
Esim verotoimistossa: se virkailija, joka mätkäisee suurimmat verot saa isomman palkan.
Kaupan kassalla se myyjä, joka laskuttaa isoimmat ostokset, saa isoimman palkan.
Se lääkäri, joka parantaa eniten potilaita, saa isoimman palkan.
Jne.