Lounaspino??Tonniskiusaus syötiin äsken
Kommentit (14)
Tein jauhlihasoossiin jossa mm. tomaattimurskaa,porkkanaa ja kesäkurpitsaa. Täytin paprikat, laitoin juustoa päälle ja sitten uuniin. Lapset on ihan hulluina ko. ruokaan.
illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:)
ja vilja itse jauhettua, kasvikset luomua, muuten en kyllä söisi
ei oo:D paistijauhelihaa, kaupassa jauhettua. kaupasta ostettuja jauhoja ja vihanneksia. ja luomumies pelkässä essussa. plus lasi olutta, karhua.
lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja. illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:) ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa
--------------------------------------------------
muutoin emme tuota vauvan lounasta valmistaisi:D
heräsimme 10 maissa. iskä, minä ja vauva. ja pyörimme, halailimme, juttelimme, nauroimme, möyrimme sängyssä tunnin, ihanaa! nousimme ja teimme monipuolisen aamiaisen ja yhdessä söimme sen hiljakseen.
tärviöllä, jaa-a. jos tämä on sitä niin OLLAAN TÄRVIÖLLÄ ja nautitaan siitä:)
Sävelsin siitä, mitä kaapista löytyi - paprikaa, fenkolia, kaalia, munakoisoa, sipulia ja kevätsipulia. Kuullotin kaikkea pannulla, sitten haudutin sitruunassa ja ruokakermassa, lopuksi maustoin. Tuli tosi herkkua, ja lapsetkin tykkäs :)
oli hirvenlihapullia, raejuustoa ja punajuuria sekä kasvisgratiinia. illaksi tulee hirvenlihapaistia, nyt juuri muhii uunissa:).
on uunissa itse tehdyt lihapullat ja niiden kanssa syödään salaattia ja makaroonia ja illalla on itse tehtyä kinkku-ananas-aurajuustopitsaa.
lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja.
illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:)
ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa
lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja. illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:) ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa
Päivälliseksi tulee hernari ihan itse tehtynä.
Sävelsin siitä, mitä kaapista löytyi - paprikaa, fenkolia, kaalia, munakoisoa, sipulia ja kevätsipulia. Kuullotin kaikkea pannulla, sitten haudutin sitruunassa ja ruokakermassa, lopuksi maustoin. Tuli tosi herkkua, ja lapsetkin tykkäs :)
--------------------------------------------------
muutoin emme tuota vauvan lounasta valmistaisi:D
heräsimme 10 maissa. iskä, minä ja vauva. ja pyörimme, halailimme, juttelimme, nauroimme, möyrimme sängyssä tunnin, ihanaa! nousimme ja teimme monipuolisen aamiaisen ja yhdessä söimme sen hiljakseen.
tärviöllä, jaa-a. jos tämä on sitä niin OLLAAN TÄRVIÖLLÄ ja nautitaan siitä:)
ja vilja itse jauhettua, kasvikset luomua, muuten en kyllä söisi