Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounaspino??Tonniskiusaus syötiin äsken

Vierailija
03.04.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja. illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:) ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa

--------------------------------------------------

muutoin emme tuota vauvan lounasta valmistaisi:D

heräsimme 10 maissa. iskä, minä ja vauva. ja pyörimme, halailimme, juttelimme, nauroimme, möyrimme sängyssä tunnin, ihanaa! nousimme ja teimme monipuolisen aamiaisen ja yhdessä söimme sen hiljakseen.

tärviöllä, jaa-a. jos tämä on sitä niin OLLAAN TÄRVIÖLLÄ ja nautitaan siitä:)

Vierailija
2/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jauhlihasoossiin jossa mm. tomaattimurskaa,porkkanaa ja kesäkurpitsaa. Täytin paprikat, laitoin juustoa päälle ja sitten uuniin. Lapset on ihan hulluina ko. ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:)

ja vilja itse jauhettua, kasvikset luomua, muuten en kyllä söisi

ei oo:D paistijauhelihaa, kaupassa jauhettua. kaupasta ostettuja jauhoja ja vihanneksia. ja luomumies pelkässä essussa. plus lasi olutta, karhua.

Vierailija
4/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja. illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:) ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa

heräsimme 10 maissa. iskä, minä ja vauva. ja pyörimme, halailimme, juttelimme, nauroimme, möyrimme sängyssä tunnin, ihanaa! nousimme ja teimme monipuolisen aamiaisen ja yhdessä söimme sen hiljakseen.

Vierailija
5/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelsin siitä, mitä kaapista löytyi - paprikaa, fenkolia, kaalia, munakoisoa, sipulia ja kevätsipulia. Kuullotin kaikkea pannulla, sitten haudutin sitruunassa ja ruokakermassa, lopuksi maustoin. Tuli tosi herkkua, ja lapsetkin tykkäs :)

Vierailija
6/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hirvenlihapullia, raejuustoa ja punajuuria sekä kasvisgratiinia. illaksi tulee hirvenlihapaistia, nyt juuri muhii uunissa:).

Vierailija
7/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uunissa itse tehdyt lihapullat ja niiden kanssa syödään salaattia ja makaroonia ja illalla on itse tehtyä kinkku-ananas-aurajuustopitsaa.

Vierailija
8/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikääkaan ydinluita

Vierailija
9/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas neljän maissa, juustoinen kanakiusaus jossa aurinkotomaatteja ja eri juustoja.

illalla mies tekee hampurilaisia (tekee sämpylät ja pihvit itse) ja sinne parhaat tuoreet lisukkeet väliin:)

ja vauvan lounas on bataattia,kanaa,parsaa ja kesäkurpitsaa

Vierailija
10/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälliseksi tulee hernari ihan itse tehtynä.

Vierailija
12/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sävelsin siitä, mitä kaapista löytyi - paprikaa, fenkolia, kaalia, munakoisoa, sipulia ja kevätsipulia. Kuullotin kaikkea pannulla, sitten haudutin sitruunassa ja ruokakermassa, lopuksi maustoin. Tuli tosi herkkua, ja lapsetkin tykkäs :)

Vierailija
13/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vilja itse jauhettua, kasvikset luomua, muuten en kyllä söisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi