Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko Vuittonin laukut maksavat?

Vierailija
03.04.2011 |

Sellainen normaalikokoinen olkalaukku, ei mikään jättisuuri. Mies lupasi, että saan ostaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2011 klo 19:28"]

vuittonini maksoi 1000e ja on aika isokokoinen. viidellä sadalla voit saada pienemmän laukun, mutta jos haluat vetoketjullisen tai sellaisen jossa on sisätaskujakin niin hinta nousee.

[/quote]

Vierailija
2/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ollenkaan pahan hintasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on monta lasta ja paljon menoja. Asuntolainat ja laskut maksettavana. Mies tienaa hyvin, mutta meillä ei harrasteta turhaa törsäämistä. En asu Helsingissä, mutta käyn siellä silloin tällöin.

ap

En minäkään osta ihan mitä vaan, vaikka meidän kummankin palkat menevät omille tileille ja yhteiselle tilille laitetaan vain säästöt. Meillä on kuitenkin yhteistalous - se, jolla on rahaa, maksaa, ja usein se on mies, koska hänellä on suurempi palkka ja osinkotuloja.

Raja menee siis siinä reilun parin sadan euron tienoilla. Jos haluan ostaa jotain yksittäistä ja kallista vain itselleni, tottakai tiedustelen miehen mielipidettä. Tiedustelin jopa vuosia sitten, kun otin hiusten pidennyksen, koska meillä nyt vain on ollut aika ajoin rahasta pulaa.

MIehellä tietysti sama tilanne, vaikka aika usein hän käyttää esim. osinkotulojaan omiin hankintoihinsa ja lähinnä kertoo, että aikoo näillä rahoilla sen kalliimman jutun hankkia. Se on ihan ok, osinkotulot ovat osa miehen perintöä, johon minulla ei ole mitään oikeutta muutenkaan, vaikka mies lyhentääkin niillä meidän yhteistä asuntolainaakin. On kuitenkin kiva, että hän aina infoaa aikomuksiaan ja kysyy, onko minulla jotain sitä vastaan. Samoin teen minäkin.

Perhe on meillä yhteisyritys, ja jos jompikumpi päättäisi yllättäen tuhlata 3000 euroa laukkuun, se kyllä tuntuisi ja näkyisi taloudessamme. Ei sellaista vain voisi tehdä, ei ainakaan ilman kunnollisia keskusteluja.

Vierailija
4/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Katso longchampin laukkuja, niissä aina muutama kiva klassikkomalli ja pysyvät vuodesta toiseen hyvinä. Meillä yhteistalous ja miehenikin tietää että tykkään näistä väskistä. Ostan yleensä 1-2 laukkua vuodessa, hintahaarykka 300-600 euroa. Noin 400-500 saat jo melkein minkä vaan. Nahka on erittääin laadukasta ja pysyy vuodesta toiseen hyvänä. Vetoketjut tms ei ole koskaan hajonneet. Käytän laukkuja muutaman kk sykleissä ja palaan aina välillä vanhempaan malliin. Longchampilla hyvät nettisivut ja taitaa olla hinnatkin näkyvillä.

Vierailija
5/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuittonini maksoi 1000e ja on aika isokokoinen. viidellä sadalla voit saada pienemmän laukun, mutta jos haluat vetoketjullisen tai sellaisen jossa on sisätaskujakin niin hinta nousee.

Vierailija
6/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun nuo laukut ovat rumia! Ruskeita kuin suoraan Venäjältä! En huolisi laukkua ilmankaan!

Vierailija
7/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellasella hieman alle tonnilla saa jo ihan kivan kokoisen käsilaukun silla perus monogrammilla. Tonnilla saa jo paljon enemmän vaihtoehtoja. Käy ihmeessä Vuittonin sivuilla, oisko Louisvuitton.com siellä näkyy kaikki laukut ja hinnat on euroina. En ole varma voiko tilata sieltä, mutta kannattaa ihmeessä käydä katsomassa. Suomen Vuittonin liikkeessä tosin on hieman pienempi valikoima. :) Toivottavasti löytyy sopiva !

Vierailija
8/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen normaalikokoinen olkalaukku, ei mikään jättisuuri. Mies lupasi, että saan ostaa.

Vierailija
9/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä lupa mihin saat palkkarahasi käyttää? Ostapa kuule se laukku ja tinttaat sillä sitä miestäsi takaraivoon

Vierailija
11/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen 38 v enkä ole vähään aikaan isältäni pyytänyt laukkurahaa. Mieheni lupasi, että voin ostaa jonkin laukun, vaikka Vuittonin. Mutta hän ei taida tietää, mitä ne maksavat. Suurta laukkua en ajatellut hankkia, vaan nimenomaan sellaisen pienehkön, johon mahtuvat lompakko ja meikkipussi yms. pientä.

Mulberryjen hintoja olen löytänyt netistä, niitä näyttäisi saavan reilusti alle tonnilla. Ehkä hankin ennemmin sellaisen. Vähän olen kuitenkin valmis satsaamaan.

ap

Vierailija
12/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla 3000 palkallani en moisia laukkuja ostele. Mies lupasi maksaa minulle laukun. Perheemme raha-asiat ovat yhteisiä, en kävele tuosta vain kauppaan ja pistä satasia tai tonneja menemään. Keskustelemme isoista hankinnoista. Meillä on yhteinen tili, joten todellakin tarvitsen miehen suostumuksen isoille ostoksille.

ap

Vierailija
15/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla 3000 palkallani en moisia laukkuja ostele. Mies lupasi maksaa minulle laukun. Perheemme raha-asiat ovat yhteisiä, en kävele tuosta vain kauppaan ja pistä satasia tai tonneja menemään. Keskustelemme isoista hankinnoista. Meillä on yhteinen tili, joten todellakin tarvitsen miehen suostumuksen isoille ostoksille.

ap

yhteistaloudessa näin pitääkin olla!

Vierailija
16/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tilaa tuolta linkin takaa olevasta kaupasta, tekstissä oli kielivirheitä?

Vierailija
17/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käykö tämä:

http://www.louisvuitton.com/us/flash/index.jsp?productId=prod1190071

Edelleenkään ei puhuta tuhansista vaikka kyseessä on Vuittonin omat sivut.

Vierailija
18/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä Vuittonin kauppaan Espalla katsomaan millaisia laukkuja siellä on, että pidätkö edes niistä? Eihän pointti ole Vuittonissa, vaan tyylissä.

Mun mielestä on niin uskomattoman junttia, että laukkukaupan ovella seisoo portsari, etten ole mennyt sisälle.

Itse ostin Marimekosta omasta mielestäni tosi hienon, Italiassa tehdyn käsilaukun 700 e:lla.

LV-matkalaukut ovat kuulemma kuitenkin hyviä ja kestäviä, voivat periytyä "isältä pojalle".

ap

Vierailija
19/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla 3000 palkallani en moisia laukkuja ostele. Mies lupasi maksaa minulle laukun.

ap

Minä olen ostanut omalla 3000 euron palkallani monta kallista laukkua. Ihan itse, ihan yhden hengen taloudessa. Eikä edelleenkään miehen tarvitse minun laukkuja ostaa.

Vierailija
20/20 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on monta lasta ja paljon menoja. Asuntolainat ja laskut maksettavana. Mies tienaa hyvin, mutta meillä ei harrasteta turhaa törsäämistä. En asu Helsingissä, mutta käyn siellä silloin tällöin.

ap