Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vanhempi nainen opettaa teinipoikaa, vai tulkitaanko tämä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi?

Vierailija
03.04.2011 |

Molemmat haluavat.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 40 v. kumppani taivu leikkeihimme. Ap

Vierailija
22/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalinen suuntautuminen on nuoret pojat.

Miksi en saa toteuttaa seksuaalista suuntautumistani? Miksi minun täytyy elää kaapissa? Olen tälläiseksi syntynyt. En voi muuttaa itseäni.

En ymmärrä miksi seksi nuorten poikien kanssa on kiellettyä. Saavathan homot ja lesbotkin noudattaa seksuaalista suuntautumistaan. Miksi minä en saa?. Onhan seksi normaalimpaa eri sukupuolten välillä kuin saman sukupuolen kesken. Nuoret pojat ovat vaan niin ihania, innokkaita...

Miksi et hakeudu hoitoon? Jostakin pitkäkestoisesta terapiasta kaltaisesi pedofiili saattaisi hyötyä, koska tunnistat itse taipumuksesi, etkä kiellä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalinen suuntautuminen on nuoret pojat.

Miksi en saa toteuttaa seksuaalista suuntautumistani? Miksi minun täytyy elää kaapissa? Olen tälläiseksi syntynyt. En voi muuttaa itseäni.

En ymmärrä miksi seksi nuorten poikien kanssa on kiellettyä. Saavathan homot ja lesbotkin noudattaa seksuaalista suuntautumistaan. Miksi minä en saa?. Onhan seksi normaalimpaa eri sukupuolten välillä kuin saman sukupuolen kesken. Nuoret pojat ovat vaan niin ihania, innokkaita...

Vierailija
24/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin suojaikäraja on 18v. Hyväksikäyttäjä kyllä saa nuoren/lapsenkin haluamaan seksiä, kun osaa manipuloida.

Vierailija
25/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pedo? En sekaannu lapsiin. Miksi en saa toteuttaa omia seksuaalisia halujani? Meillekkin kuuluvat samat oikeudet kuin muillekkin ihmisille! Missä meidän ihmisoikeudet? Kuka ajaa meidän etua?

Ilmeisesti on muodikkaampaa puolustaa homoja?

16 v on hyvä suojaikäraja myös pojille.

Outoja kommetteja.

Miksi meitä saa haukkua ja leimata pedofiileiksi ja kehottaa hakeutumaan hoitoon? Miksi homoille ei saa tehdä samoin? Kaksinaismoralismi vallalla.

Vierailija
26/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiastakin löytyy vanhempia naisia joilla nuoria poikia lemmikkinä ja oppilaana.

minä olen pedo? En sekaannu lapsiin. Miksi en saa toteuttaa omia seksuaalisia halujani? Meillekkin kuuluvat samat oikeudet kuin muillekkin ihmisille! Missä meidän ihmisoikeudet? Kuka ajaa meidän etua? Ilmeisesti on muodikkaampaa puolustaa homoja? 16 v on hyvä suojaikäraja myös pojille. Outoja kommetteja. Miksi meitä saa haukkua ja leimata pedofiileiksi ja kehottaa hakeutumaan hoitoon? Miksi homoille ei saa tehdä samoin? Kaksinaismoralismi vallalla.

Vierailija
27/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps käske opetella asiansa seksivideoilta kuten muutkin teinipojat ja -tytöt

Vierailija
28/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vahingossa sekaannuin 17v poikaan. Olin 23 ja tapasin tyypin baarissa. Vaikutti vanhemmalta,luuli minua nuoremmaksi. Silti se ikä jotenkin ahdisti pitkään. Vain 6 vuotta kuitenkin eroa. Tyyppi oli aivan lapsi henkisesti, ei jättänyt minua rauhaan, ei millään...Ilmaantui oven taakse vonkaamaan jne.

Vierailija
29/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää kevättä kaikille! Ap

Vierailija
30/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää kevättä kaikille! Ap

Ja tosiaan, moraalisesti voi olla arveluttavaa, mutta lain puitteissa hyväksyttävää. Reilu 30-vuotiaana en todellakaan haluaisi opettaa tai "opettaa" jotain 16-17 -vuotiasta poikaa :)

Vierailija
31/36 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pitää ensin mennä naimisiin. Jos olette sitoutuneet suhteeseenne -muutenkin kuin sänkyhommiin- ja rakastatte toisianne ja solmitte avioliiton niin asiassa ei ole mitään väärää.

Vierailija
32/36 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tahtoisin että vanhempi nainen opettaisi ja veisi poikuuteni, oman ikäisten kanssa sellaista säätämistä..

-poika93-

Vierailija
33/36 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin 17-kesäisenä mielelläni ollut "opetettavana".

Että jättäkää se jeesustelu nyt hiukan vähemmälle.

Vierailija
34/36 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me pantiin ja se oli kivaa, jatkettiin jonkin aikaa mutta tuli sitten se henkinen ikäero vastaan. Siihen loppu, enkä kadu. Go for it :)

Vierailija
35/36 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaikäraja 16 vuotta on kaikille sama. Ruotsissa 15v

Vierailija
36/36 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen enkä todellakaan koskisi mihinkään teiniin, ihan kakaroita vielä eikä aikuisella ole oikeutta sekaantua vaikka olisi halujakin. Itse en kyllä pystyisi tuonikäisen kanssa olla.  Alaikäraja kaikkeen 25 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän