Saako vanhempi nainen opettaa teinipoikaa, vai tulkitaanko tämä seksuaaliseksi hyväksikäytöksi?
Kommentit (36)
seksuaalinen suuntautuminen on nuoret pojat.
Miksi en saa toteuttaa seksuaalista suuntautumistani? Miksi minun täytyy elää kaapissa? Olen tälläiseksi syntynyt. En voi muuttaa itseäni.
En ymmärrä miksi seksi nuorten poikien kanssa on kiellettyä. Saavathan homot ja lesbotkin noudattaa seksuaalista suuntautumistaan. Miksi minä en saa?. Onhan seksi normaalimpaa eri sukupuolten välillä kuin saman sukupuolen kesken. Nuoret pojat ovat vaan niin ihania, innokkaita...
Miksi et hakeudu hoitoon? Jostakin pitkäkestoisesta terapiasta kaltaisesi pedofiili saattaisi hyötyä, koska tunnistat itse taipumuksesi, etkä kiellä sitä.
seksuaalinen suuntautuminen on nuoret pojat.
Miksi en saa toteuttaa seksuaalista suuntautumistani? Miksi minun täytyy elää kaapissa? Olen tälläiseksi syntynyt. En voi muuttaa itseäni.
En ymmärrä miksi seksi nuorten poikien kanssa on kiellettyä. Saavathan homot ja lesbotkin noudattaa seksuaalista suuntautumistaan. Miksi minä en saa?. Onhan seksi normaalimpaa eri sukupuolten välillä kuin saman sukupuolen kesken. Nuoret pojat ovat vaan niin ihania, innokkaita...
silloin suojaikäraja on 18v. Hyväksikäyttäjä kyllä saa nuoren/lapsenkin haluamaan seksiä, kun osaa manipuloida.
minä olen pedo? En sekaannu lapsiin. Miksi en saa toteuttaa omia seksuaalisia halujani? Meillekkin kuuluvat samat oikeudet kuin muillekkin ihmisille! Missä meidän ihmisoikeudet? Kuka ajaa meidän etua?
Ilmeisesti on muodikkaampaa puolustaa homoja?
16 v on hyvä suojaikäraja myös pojille.
Outoja kommetteja.
Miksi meitä saa haukkua ja leimata pedofiileiksi ja kehottaa hakeutumaan hoitoon? Miksi homoille ei saa tehdä samoin? Kaksinaismoralismi vallalla.
Historiastakin löytyy vanhempia naisia joilla nuoria poikia lemmikkinä ja oppilaana.
minä olen pedo? En sekaannu lapsiin. Miksi en saa toteuttaa omia seksuaalisia halujani? Meillekkin kuuluvat samat oikeudet kuin muillekkin ihmisille! Missä meidän ihmisoikeudet? Kuka ajaa meidän etua? Ilmeisesti on muodikkaampaa puolustaa homoja? 16 v on hyvä suojaikäraja myös pojille. Outoja kommetteja. Miksi meitä saa haukkua ja leimata pedofiileiksi ja kehottaa hakeutumaan hoitoon? Miksi homoille ei saa tehdä samoin? Kaksinaismoralismi vallalla.
ps käske opetella asiansa seksivideoilta kuten muutkin teinipojat ja -tytöt
Itse vahingossa sekaannuin 17v poikaan. Olin 23 ja tapasin tyypin baarissa. Vaikutti vanhemmalta,luuli minua nuoremmaksi. Silti se ikä jotenkin ahdisti pitkään. Vain 6 vuotta kuitenkin eroa. Tyyppi oli aivan lapsi henkisesti, ei jättänyt minua rauhaan, ei millään...Ilmaantui oven taakse vonkaamaan jne.
Ja hyvää kevättä kaikille! Ap
Ja tosiaan, moraalisesti voi olla arveluttavaa, mutta lain puitteissa hyväksyttävää. Reilu 30-vuotiaana en todellakaan haluaisi opettaa tai "opettaa" jotain 16-17 -vuotiasta poikaa :)
teidän pitää ensin mennä naimisiin. Jos olette sitoutuneet suhteeseenne -muutenkin kuin sänkyhommiin- ja rakastatte toisianne ja solmitte avioliiton niin asiassa ei ole mitään väärää.
minä ainakin tahtoisin että vanhempi nainen opettaisi ja veisi poikuuteni, oman ikäisten kanssa sellaista säätämistä..
-poika93-
minä olisin 17-kesäisenä mielelläni ollut "opetettavana".
Että jättäkää se jeesustelu nyt hiukan vähemmälle.
me pantiin ja se oli kivaa, jatkettiin jonkin aikaa mutta tuli sitten se henkinen ikäero vastaan. Siihen loppu, enkä kadu. Go for it :)
Suojaikäraja 16 vuotta on kaikille sama. Ruotsissa 15v
Olen nelikymppinen enkä todellakaan koskisi mihinkään teiniin, ihan kakaroita vielä eikä aikuisella ole oikeutta sekaantua vaikka olisi halujakin. Itse en kyllä pystyisi tuonikäisen kanssa olla. Alaikäraja kaikkeen 25 vuotta.
ei 40 v. kumppani taivu leikkeihimme. Ap