Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävien kesken

Vierailija
03.09.2014 |

Sain vaimoni uskomaan että hän saa harrastaa seksiä meidän jo vähän varttuneemman ystävämme kanssa, jonka tekivätkin jo muutaman kerran. Se oli hienoa jokaisen mielestä, mutta nyt vaimo ei halua enää jatkaa, tai niin on sanonut, mutta ollessamme kolmisin, vaimoni ottaa lukemattomia kuvia ystävästämme ja pitää silmäpeliä, lirkuttelee ja on mielin kielin. Voiko joku teistä naisista kommentoida ja esittää ajatusta missä meillä mennään... kaikki on mennyt hyvin ja  olen ainoana ehtona pyytänyt että saan katsoa vieressä heidän sekstailuaan, ja näin ollaankin tehty. Itse haluaisin jatkaa syventynyttä suhdettamme jatkossakin eikä vaimo ole pettynyt ollut näihin kolmeen kertaan.

Olkaa hyvä ja pitäkää keskustelu asiallisena, kiitos

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna aikaa :) oletko tehnyt pitkänkin työn tuossa että olet saanut naisesi mukaan tuohon. Itse olen nyt vuoden päivät omaa vaimoani yrittänyt saada tuohon tilanteeseen enkä ole täysin onnistunut. Vaimoni on käynyt kyllä vieraissa mikä sekin on ihanaa, mutta itse en ole saanut ollut mukana...

Mutta sen mitä olen huomannut niin naiset on vaikeita ja niiden mieli muuttuu aina ja välillä ja usein.

Vierailija
2/3 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että vaimosi ja sen ystävänne välit on nyt lämmenneet niin paljon, että haluavat harrastaa seksiä kahdestaan ja lopettaa seksin jossa sinä olet läsnä. Ovat luultavasti viestitelleet kahdestaan ja siinä tulleet siihen tulokseen. Nyt sopineet, että vaimosi alkaa esittään sinulle ettei halua enään seksiä sen ystävänne kanssa (koska sinä olisit aina läsnä). Mutta voin olla hyvinkin todennäköisesti väärässä, mutta tuollainen kuvio tuli vaan itselle ensimmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi jättää sinut tämän adoniksen takia ja jäät yksin runkkailemaan. Harrastavat varmaan jo kahdestaan seksiä sinun tietämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi