Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektiomammoilla on kyllä kauniimpi ja timmimpi pillu kuin alakauttasynnyttäneillä

Vierailija
02.04.2011 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiomammoilla on kyllä kauniimpi ja timmimpi pillu kuin alakauttasynnyttäneillä

on merkitystä vain joillekin erektiohäiriöisille neitimiehille, joita joillakin av-mammoilla sattuu olemaan miehinä.

Vierailija
22/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän ketjun ap on kätilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS nyt sattuisit ammattilainen olemaan niin tietäisit kudosten löystyvän RASKAUDEN takia(mm.hormonaaliset muutokset),ei niinkään sen että lapsi tulee ulos alakautta. Tietäisit myös sen että alatiesynnytyksetä toipuminen on nopeampaa verrattuna sektioon.

Vierailija
24/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä nyt niin vaikea myöntää?

Vierailija
25/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 1 sektio 3 alatiesynnytystä

mies jätti ja duuni meni alta nuoremmalle kauniimpipilluiselle

Vierailija
26/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa enää lapsia enempää sektiossa tapahtuneiden mokien vuoksi. Eihän niitä huvikseen tehdä, mutta kyllä tuo avaus on aivan ajattelematon ja lapsellinen. Mulle olisi aivan sama millaiselta pilluni näyttäisi, jos olisin saanut säilyttää kykyni lisääntyä. Itselläni olisi enemmän annettavaa lapsille, kuin ap:n kaltaisella säälittävällä naisella, joka ei kykene edes kirjoittamaan sellaista provoa, joka olisi kunnollinen.

Vierailija
27/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni tykkää niistä. Sanoo niitä norsun korviksi.

että naama on kun norsun vittu...

Vierailija
28/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolme alakautta synnyttänyt ja silti tavara kelpaa ihan kiitettävästi ainakin nykyiselle ukolle

Vierailija
29/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa pelkästää se, ,että omani toimii oikein hyvin ja näyttää suunnilleen samanlaiselta kuin ennen lapsia eikä sillä ole minulle mitään merkitystä, millainen toosa muilla on.

Olen eronnut kahden lapsen jälkeen (jätin itse miehen eikä syy liittynyt mitenkään seksiin) ja oikein hyvin kelvannut nykyiselle miehellenikin.

Onhan joillakin vaikka kauniimmat hiukset tai nätimmät silmät tai kivempi ääni kuin minulla ja toisilla taas rumemmat - ja hiukset ja silmät sentään näkyy koko ajan kaikille ja ääni kuuluu.

Jos synnytyksestä jää naiselle jotain toiminnallisia ongelmia tai pahoja ulkonäkövaurioita, on se hänelle tietysti ikävää, mutta mitä se kenellekään muulle kuuluu. Tuleeko siitä niin helvetin paljon parempi mieli, jos oma toosa on parempi?

Vierailija
30/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkuperäinen pilluni oli ihan huippu!! Se hipoi täydellisyyttä kyllä.

Kuitenkin halusin lapsia, ja sektio ei kuulunut meikäläisen toivelistalle, kammoksuttaa paljon enemmän kuin alatiesynnytys. Ihan pillun pilaamisen uhallakin synnytin kaksi lasta alakautta. Kelpo värkki se on vieläkin, mutta ei sillä enää saa puolia Suomen miehistä matelemaan jaloissa. No, ehkäpä se ei olisi perheenäidille tarpeenkaan ;)

Vierailija
31/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mieheni kutsuu näitä ajokoiran korviksi! Ja 1 sektio on koettu 5 v sitten. Pillua olen treenannut (geishakuulat) sen jälkeen säännöllisesti. Oli melko löysä raskauden jälkeen, mutta on kannattanut.

Vierailija
32/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä on kokeillut toisen naisen pillua ja vertaillut näin niiden tiukkuuksia eri synnytystapojen kanssa?

Vierailija
33/33 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naama on kun norsun vittu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme