Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko päälle nelikymppinen nainen enää olla kaunis myös miesten mielestä?

Vierailija
02.04.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä ei koskaan kukaan kysele?

Vierailija
22/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JLo just valittu maailman kauneimmaksi tai jotain? Ikää tädillä 41v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä ihmistä rumenna, vastapuolen naismakukin vanhenee iän mukana.

Vierailija
24/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko päälle nelikymppinen mies olla enää komea naisten silmissä?

Miksi tätä ei koskaan kukaan kysele?

se johtuu siitä, että täällä liikkuu etupäässä naisia?

Vierailija
25/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ainakin tähän asti on mies seuraa riittäny :)

Ja kauniiks on sanottu.. Mut ehkä tää onni ja auttuus loppuu sitten lokakuun jälkeen.

Vierailija
26/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munasit sinäkin nr.5 ittes. Lues uudestaan tuo vastauksesi ja huomaa että olet ihan samoilla linjoills kuin aloittaja.

Vierailija
27/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marita Taavitsainen, Anna- liisa Tilus, Satu Silvo, Outi Mäenpää, Jennifer Lopez, Monica Bellucci, Julianne Moore...

Erilaisia naisia, mutta yhteistä heillä kaikilla ikää 40+.

Vierailija
28/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen pitää tällaisia kysellä, niin osanotto. Minä ainakin seuraan enemmän ikäistäni kauneutta kuin parikymmentä nuorempaa vuosikertaa. Onneksi!!!

Vierailija
29/51 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset 10 vuotta! Kypsää naisellisuutta, itsevarmuutta ja pehmeyttä. Toki se edellyttää tyylikästä pukeutumista ja kauniita hiuksia/ehostusta, iloista ja avointa olemusta, kipinää sydämessä... ihan hiirulaisesta ei kaunista saa tekemälläkään! Kauneus lähtee sisältä

Vierailija
30/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 vuotiaat on kauniita. Niinkuin muunkin iköiset. Ja seksuaalisesti haluttavia. Tai sitten eivät. Ikä on sivuasia.

Naiset itse vaan on ihan pihalla. Kehuvat vaan itseään kuinka fiksuja ja kypsiä ovat. Kehittyvät murkkuinakin muka aikaisemmin. Joo vehkeet kyllä mutta ajatusmaalma voi olla jotain 7-vuotiaan tasolla. Olen vanha äijä mutta muistan kyllä vielä nuoruuden. 

Pääsääntäisesti naiset ovat aina seksuaalisesti haluttavia. Koska miehet haluaa seksiä, naisilta. Ei tarvii olla nuori leikattu eikä silikoonattu. Naiset vaan ei tajua: että pitää "ymmärtää antaa eikä antaa ymmärtää".

Seksikkyys ja seksuaalien haluttavuus on paljon muuta kuin ulkonäkö ja ikä. Ulkonäköä tarvitaan kuvissa joita pojat katselee tumputaessaan. Ei juurikaan kahdestaan peuhatessa.

Vierailija
31/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneen kesän heinää..

Vierailija
32/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi olla. Vai ovatko esim. JLo, Salma Hayek, Jennifer Aniston, Demi Moore ja Madonna rumia? Okei, kyseessä on meikkaaja-armeijan ja kauneusleikkausten tulokset, mutta se ei tarkoita, etteikö nelikymppinen taviskin voisi olla edes ihan mukiinmenevän näköinen.

Ei yli 40 vuoden ikä tarkoita automaattisesti rupsahtaneisuutta, lihavuutta ja kulahtaneisuutta. Geeneillä on paljon merkitystä, mutta niin on myös elintavoillakin. Kyllä saa aika huiput geenit olla, jos esimerkiksi polttamalla, liikkumattomuudella, roskaruoalla ja eineksillä sekä tehokkaasti ryyppäämällä on vielä nelikymppisenä freesin näköinen.

Vierailija
33/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen pitää kiinnittää todella paljon huomiota ravintoon ja elintapoihin, jos haluaa näyttää hyvältä. Mutta kun ravitsemus on kohdallaan, liikuntaa on tarpeeksi jotta ei tapahdu "lysähtämistä" kropassa, ja oma pukeutumis- ja meikkaustyyli on löytynyt, on nelikymppinen usein nainen kauneimmillaan.

Vierailija
34/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko MILF? Pitääkö mennä baariin ja toivoa, että se siellä selviäisi?

Vierailija
35/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 13:52"]

Mistä tietää onko MILF? Pitääkö mennä baariin ja toivoa, että se siellä selviäisi?

[/quote]

sinä nyt olet kaukana siitä .. 

Vierailija
36/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 13:44"]

Geeneillä on paljon merkitystä, mutta niin on myös elintavoillakin. Kyllä saa aika huiput geenit olla, jos esimerkiksi polttamalla, liikkumattomuudella, roskaruoalla ja eineksillä sekä tehokkaasti ryyppäämällä on vielä nelikymppisenä freesin näköinen.

[/quote]

Mulla on ilmeisesti sitten sellaiset huippugeenit, koska elin ikävuodet 20-35 keskikaljalla ja eineksillä, alkoholin suurkuluttajana. Liikuntaa en ole harrastanut koskaan. Nyt 39-vuotiaana, juomisen lopetettuani ja laihdutettuani olen kuitenkin varsin rypytön enkä mitenkään ikäisekseni rupsahtaneen oloinen. Kaljaa ostaessa papereitakin kyselty pari kertaa sen jälkeen kun tuli se sääntö että alle 30 v näköisiltä pitää tarkistaa.

Vierailija
37/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2011 klo 19:12"]

Tottakai on kauniita kypsiä naisia, minäkin olen vaikka huitelen jo viittäkymppiä:) Enkä vain ikäisteni mielestä. Omassta mielestäni olen oikeastaan kauneimmillani nyt, 20-30 v olin laiha, väsynyt ja riuduin huonossa avioliitossa. Nyt olen kypsän kaunis, tyylikäs ja tunnen oman arvoni - sekin antaa varmuutta ja näyttää hyvältä ulospäin.

Joka päivä saan tuntea olevani kaunis ja haluttu...

[/quote]

Hohhoijjaa..  parasta ennen päiväsi on kyllä jo kaukana historiassa, valitettavasti. Toki joku puutteessa oleva mies voi katsella himoiten viiskymppistä kun eivät parempaa saa. Kyllä vaan jokaisen miehen toive petikaveriksi on siellä kahdenkympin kieppeillä olevan naisen kaataminen.

Vierailija
38/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai voi! itsevarmuus on monen mielestä seksikästä.

Vierailija
39/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaunis ensi vuonna 50 täyttävä nainen:

http://www.imdb.com/name/nm0000463/?ref_=sr_1

Vierailija
40/51 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi ja olen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme