Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi, voiko lähteä toiselle mantereelle työmatkalle, kun mulle

Vierailija
02.04.2011 |

rv 38. Mitä vastaisit?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mies ole raskaana!

Vierailija
2/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, kun minä olen synnyttämässä. Ensimmäinen synnytys oli juuri rv 38 ja varsin vauhdikas...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole miehelle joku pakko matka, esim. työmatka jonka peruutus vaikeuttaisi suhteettomasti töitä.

Vierailija
4/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee tuollaisia tilaisuuksia ja eiköhän se mies tiedä itse, haluaako lähteä. Ei voi estää aikuista ihmistä.

Vierailija
5/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raskaana oletkin??? että aikuisen ihmisen pitää oikein lupa kysyä toiselta että saako mennä töihin voi jessus!!

Vierailija
6/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai täytyy tuomatkalle mennä

Vierailija
7/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raskaana oletkin??? että aikuisen ihmisen pitää oikein lupa kysyä toiselta että saako mennä töihin voi jessus!!

jos parisuhteessa ollaan. Parisuhteessa olo tarkoittaa sitä että luopuu joiltain osilta itsemääräämisoikeudestaan. Vanhemmuus tarkoittaa sitä vielä enemmän.

Pidän erikoisena näitä ihmisiä jotka kirjoittelevat tuollaisia kuin tuo lainaamani teksti. Oletko kenties sellainen jonka puoliso juoksee menemään omia menojaan ympäri maailmaa etkä uskalla sanoa mitään siinä pelossa että jättää sinut kokonaan?

Vierailija
8/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on jo yksi lapsi ja on sovittu että mies huolehtii synnytyksen ajan.Niin eikö teidän mielestä miehellä ole mitään velvollisuuksia lastansa kohtaan?Tehty on mut kyllä se nainen hoitaa,ku on vaan raskaana...

Vierailija
9/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin synnytyksen + sairaalassaolon ajaksi, ei mies tietenkään noin vain voi lähteä toiselle puolelle maapalloa. On sovittava, kuka hoitaa esikoisen jne.

Vierailija
10/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on mahdollista, että synnytyksessä ei kaikki menekään hyvin. Siksi miehen tulisi olla läsnä.

Vierailija
11/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammako se työnantaja onkin?

jos kerran on mentävä työmatkalle, on mentävä.

Vierailija
12/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka joutuisinkin olemaan sairaalassa pidempään. En haluaisi ketään puolituttua hoitajaa. Kyseessä on matka, jonka ajankohdan mies voi päättää, siis ei ole mikään tietty kongressi tms. Kyllä meillä mies saa muuten mennä ja matkustaa, miten haluaa. Mutta en todellakaan haluaisi stressata esikoisen hoidosta, vaan keskittyä sitten synnytykseen...

ap

Vierailija
13/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on työmatka niin sinne mennään ja hoitaja hommataan muualta.

Vierailija
14/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa elämäntilanteessa ei lähdetä toiselle puolelle maapalloa työmatkalle. Minunkin mieheni reissaa mm. USA:ssa melko usein työn puolesta, mutta raskauksieni loppuvaiheissa reissuille on lähtenyt joku muu tai neuvottelut on hoidettu puhelin/videoneuvotteluina. Työantajalle tämä on ollut täysin ok, ja firmassa yleinen käytäntö.

Mutta jos ap:n miehen työnantaja kerran ei anna vaihtoehtoja, niin sitten koko kysymys tietysti on turha. Tuskin ap kuitenkaan kyselisi, jos olisi pakkotilanne kyseessä..

ja miehen työnantajako ei muka määrää? mammako se työnantaja onkin?

jos kerran on mentävä työmatkalle, on mentävä.

Vierailija
15/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin selväksi että mies ihan itse päättää haluaako olla paikalla kun lapsensa syntyy.

Ei minulta tarvitse lupaa kysyä työ- eikä muihinkaan matkoihin - ihan aikuinen mies saa itse päättää.

Ja sitten kantaa vastuun päätöksistään ja seuraukset myös.

Vierailija
16/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mieskin ole parisuhteessa ja siten osaa siis ihan itse ajatella mikä on kokonaisuuden kannalta parasta?

Onneksi mun miehellä on ihan omat aivot!

Vierailija
17/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka joutuisinkin olemaan sairaalassa pidempään. En haluaisi ketään puolituttua hoitajaa. Kyseessä on matka, jonka ajankohdan mies voi päättää, siis ei ole mikään tietty kongressi tms. Kyllä meillä mies saa muuten mennä ja matkustaa, miten haluaa. Mutta en todellakaan haluaisi stressata esikoisen hoidosta, vaan keskittyä sitten synnytykseen...

ap

Sovittu on, ettei mies lähde. Muuten saa mennä niin kuin haluaa, mutta on onneksi tajunnut että noin pitkällä kuin ollaan, niin h-hetki voi tulla eteen milloin vain eikä toiselta mantereelta palata yhtä nopeasti kuin Tukholmasta kotiin.

Vierailija
18/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja synnytys on meillä molempien, isän ja äidin yhteinen asia.

Pelkäsin synnytystä paljon, ja mieheni oli todella tärkeä tuki synnytyksessä. Ilman en olisi pärjännyt. Jos synnytyksessä olisi sattunut jotain minulle, isän tehtävä olisi ollut pitää huolta vastasyntyneestä. Muutoin esikoisen kanssa kotona synnytyksen jälkeen..

Miten täällä saakin niin epäempaattista suhtautumista perhetilanteisiin. Eiköhän sillä isälläkin ole aika merkittävä rooli siinä lastenhankinnassa, ja sitten se ei saisi edes työelämäänsä mitenkään häiritä, huh. En ole kuullut työpaikasta missä suhtauduttaisiin nihkeästi siihen että mies haluaa olla oman lapsensa synnytyksessä mukana ja vaimonsa tukena..

Vierailija
19/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä töitä ja reissuja ehtii myöhemminkin tekemään, kun arvomaailma on kohdallaan. Nyt ei ole, jos tuollaista edes kysytään. Firmatkin ymmärtävät nykyään perhearvojen päälle enemmän kuin ennen.

Vierailija
20/22 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvää matkaa ja antaisin samalla käteen kopion postiin viemästäni avioeroilmoituksesta ja toisella kädellä pyytäisin avaimet pois.

Jotakin vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi