Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettääkö lestamiehet koskaan puolisoitaan? (ev)

Vierailija
02.04.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap

Vierailija
2/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne oo sen parempia ihmisiä kuin muutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös tosiuskovaiset ja jopa saarnamiehet.

Älkää kysykö, mistä varma tieto on peräisin, kun itse en sisäpiireihin kuulu. Pettävät myös alaikäisten tyttöjen kanssa. Mutta ei se mitään, kun senkin synnin saa seuraavissa seuroissa anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä.

Kai se Jesse-vainaa aikanaan arvasi, millaisia syntejä joutui sovittamaan, vaikka itse poikamiehenä eli.

"

Vierailija
4/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pettääminen "paremmuudesta" ole kiinni. Vaan siitä, että uskoo, että on olemassa korkeampi voima, joka näkee kaiken. Ja teoistaan voi joutua tuomiolle.

Kyllä minä uskon, että tämmöiset asiat pidättelevät ihmistä. Toki lesta (tai minkä tahansa uskonnon edustaja) voi olla lesta vain pinnallisesti, eikä oikeasti usko. Sittenhän hän on vapaa tekemään mitä tahansa, jos tällainen tavallainen moraali antaa myöten.

Vierailija
5/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uskovaisissa perheissä on parisuhdekin paremmassa jamassa kuin monella muulla tai ainakin tahtoa ja sitoutuneisuutta hoitaa sitä, eli ei ole tarvetta eikä haluakaan pettää.

Vierailija
6/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siihen asti, kunnes toinen osapuoli päättää kyseenalaistaa uskonsa eikä enää tiedä, onko Jumalaa olemassa, ja alkoi ajattelemaan, että kaikkihan pettävät.

Näin meillä. Tuloksena oli avioero.

Yleensä uskovaisissa perheissä on parisuhdekin paremmassa jamassa kuin monella muulla tai ainakin tahtoa ja sitoutuneisuutta hoitaa sitä, eli ei ole tarvetta eikä haluakaan pettää.

Vierailija
7/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
8/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, minulla ei todellakaan ole tarkoitus hajoittaa perhettä. Kysyn vain mielenkiinosta kun isi on niin hottis :-)´

t. AP

Vierailija
9/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sattui olemaan vielä poliisi ja kaiken huipuksi väkivaltaisuuteen taipuvainen. Olin itse kerran samaan aikaan kapakissa heidän kanssaan, niin eikös jätkällä palanut käämit, kun lankomieheni heitti jotain viatonta huumoria, siis todella viatonta, oli selvin päin.

Vierailija
10/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei muuta kuin odottamaan tilaisuutta... Joo ei tässä ole kyse yksipuolisesta teosta, löytyy se pilke vastapuolenkin silmästä!

t. AP

Vierailija
11/11 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ei ehkä kuitenkaan petä.