Onko täällä toisia naisia jotka,
tietävät,että oma mies käy huorilla?Mitä ajattelette tilanteesta?ihan hajalla koko asiasta..
Kommentit (10)
asiasta,ja hän tunnusti....mulla on ihan hyvin näin mutta mieheni joutuu maksamaan kaiken mitä haluan(rikas)koska se huorakin saa...en aio erota.
Minä ainakin tiedän, että mieheni on käynyt. Ja aika viime aikoinakin jonkun kerran. Eihän se hyvältä tunnu, mutta väittää haluavansa kaikkein eniten minua. Jossain vaiheessa mietin, että jätän koko paskan, kun olin aika rikki koko ajatuksesta, mutta sitten päädyin kuitenkin siihen, että rakastan miestäni. Toivon, ettei enää kävisi, mutta ilmeisesti hän hakee sieltä jotain vähän erikoisempaa, jota en hänelle pysty antamaan.
enkä persettäni,eikä hän ymmärrä mitä on "hellä seksi"harmittaa myös itseäni tämä tilanne,toivon vaan että loppuu aikanaan.
mistä ne muuten saa niiden huorien puh,numerot?tai tietävät mihin mennä?
Jollei mies ole niin helposti lankeavaa tyyppiä niin huorat alkavat käydä työpaikalla ja menevät hävyttömästi perspystyssä kenoon miehen eteen. Ja kun miehen(ne) rautainen itsehillintä pitää, tietenkin, hänen vain katsellessaan halveksuvasti noita lumppuja niin huorien on raukkamaisesti turvauduttava siihen että he ottavat miehen(ne) kotiosoitteen selville. Alkavat seuraamaan töistä kotiin, tulevat ovelle rämpyttelemään kun vaimo on poissa suojelemasta miestä, seuraavat pirut vielä harrastuksiinkin niin että mies on täysin loukussa ja voimaton.
Jossain vaiheessa, rationaalisena olentona, mies toteaa että tuo ainainen ahdistelu vie pienemmän osan päivästä jos hän vain alistuu painamaan kalunsa muutamaksi minuutiksi tuon huoran edessä odottavaan perseeseen.
Miksi tämä piti kertoa? Koska ette ilmeisesti lue AV:ta. KVAV
Jollei mies ole niin helposti lankeavaa tyyppiä niin huorat alkavat käydä työpaikalla ja menevät hävyttömästi perspystyssä kenoon miehen eteen. Ja kun miehen(ne) rautainen itsehillintä pitää, tietenkin, hänen vain katsellessaan halveksuvasti noita lumppuja niin huorien on raukkamaisesti turvauduttava siihen että he ottavat miehen(ne) kotiosoitteen selville. Alkavat seuraamaan töistä kotiin, tulevat ovelle rämpyttelemään kun vaimo on poissa suojelemasta miestä, seuraavat pirut vielä harrastuksiinkin niin että mies on täysin loukussa ja voimaton.
Jossain vaiheessa, rationaalisena olentona, mies toteaa että tuo ainainen ahdistelu vie pienemmän osan päivästä jos hän vain alistuu painamaan kalunsa muutamaksi minuutiksi tuon huoran edessä odottavaan perseeseen.
Kerro vielä mikä on AV tai KVAV ?
Missä sitä voi lukea tai mikä saitti se on ?
Kiitos vastauksesta.
Kerro vielä mikä on AV tai KVAV ?
Missä sitä voi lukea tai mikä saitti se on ?
Kiitos vastauksesta.
AV= Aihe Vapaa-palsta eli Seksi-palstan ohella niitä Vauva-lehden palstoja jolle voi kirjoittaa anonyymina. Ja jolla usein käydään huolella läpi sitä miten pettänyt mies on tullut suurinpiirtein raiskatuksi. (Miksi miehet jotka antaneet vaimolleen pettämisen anteeksi eivät hoe tätä samaa moskaa siitä miten petoskumppani on syyllinen ja oma puoliso ollut lähinnä tilanteen uhri?)
KVAV= Kysy Vittu Aihe Vapaalta (vrt. KVG=Kato Vittu Googlesta, jonka hokijat eivät ole löytäneet vielä AV:n ihmeellisyyksiä :) )
Ei tasan mee huorat joka työpaikalle, ehkä firmoihin tms!
Mun mies ei käy huorissa, mut kerta riittäis. Miks te naiset siedätte tollasta paskamaista käytöstä? Annatte sen kusipää äijän polkea ittenne ja itsetuntonne maahan. Siellä se polkee maksullista naista ja pikkuvaimo odottaa kiltisti kotona ruoka valmiina, kahvipannu kuumana, että mies tulee töistä kotiin. Ja sitten vielä puolustatte sen petturin käytöstä.
Miehelläsi on rakastaja, ei huora. En oikein usko, että miehesi antaa tasasumman käteistä joka hoidosta. Prostituoidulle harvoin kelpaa esim. korut yms. maksuksi palveluksista.
asiasta,ja hän tunnusti....mulla on ihan hyvin näin mutta mieheni joutuu maksamaan kaiken mitä haluan(rikas)koska se huorakin saa...en aio erota.
vai onko sinun omaa kehittämääsi ajatusta?
Jos asia on totta, miksi olet sellaisen miehen kanssa?
Minulle riittäisi yksi kerta, jos selviäisi miehen käyvän vieraissa.