Enrique Iglesias; oletko nähnyt livenä?
Olen keskiviikkona menossa Turun konserttiin, varmaan ihana esiintyjä!
Kommentit (15)
Mmmm.. Ois mukava elää hetki Annana.. =)
Valitettavasti en häntä nähnyt koskaan livenä.
Olin viimeksi Helsingin keikalla ja nyt menen uudestaan. Mahtava esiintyjä ja otti yleisön haltuun heti kättelyssä. Oli upea tunnelma koko keikan ajan. Mies itse pääosassa eikä lavasteet tms hömppä, laulaa ja esiintyy livenä hyvin (on jopa parempi kuin levyllä) ja tosi bailabaila-musaa. Ja mitä silmänruokaa...
mutta unissani olen nähnyt useinkin..
Oon kerran nähnyt ja torstaina meen uudestaan katsomaan Helsingin konserttiin. Sitten saakin olla pari viikkoa ihan sekaisin...:D
ja ihan hetken päähänpistosta tilattiin kaverin kanssa liput, kun nähtiin Turussa isot mainokset.Pian sen jälkeen minäkin näin eroottisen unen kyseisestä herrasta, oikein nauratti aamulla! Nyt sitten jänskättää ihan urakalla se keikka. Autossa oon kuunnellut levyä tunnelman nostattamiseksi (ajan päivittäin pitkää matkaa)ja kyllähän se ääni välillä menee suoraan ties mihin hermopäätteisiin.
Ap
Oon kerran nähnyt ja torstaina meen uudestaan katsomaan Helsingin konserttiin. Sitten saakin olla pari viikkoa ihan sekaisin...:D
haluaisin nähdä... tyydyn katsomaan lähikuvia youtubesta.
esiintyi youtube-konserttipätkissä.
"Ha-haa, katkera kotiäiti, joka ei ole viimeiseen kymmeneen vuoteen päässyt yksin mihinkään."
justiinsa olin keikalla maaliskuussa, kuuntelen vaan vähän aidompaa musiikkia
"Ha-haa, katkera kotiäiti, joka ei ole viimeiseen kymmeneen vuoteen päässyt yksin mihinkään."
justiinsa olin keikalla maaliskuussa, kuuntelen vaan vähän aidompaa musiikkia
epäaidon musiikin keikalle, hmm...
Näin maailmalla juorutaan. Ilmeisesti hieman itseään täynnä...
Muta kaunis mieshän se tietysti on, ja jos joku siitä musiikista tykkää niin mikäs siinä. Toivottavasti tulee kiva keikka!