Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankalat, huonosti käyttäytyvät lapset

Vierailija
02.04.2011 |

Lapsenkasvatus on vähän kuin koirankasvatusta. Syy käytäsongelmiin löytyy erittäin usein hihnan toisesta päästä emännästä, isännästä tai vanhemmista. Niin lentokoneessa, kaupassa kuin kahvilassakin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina on ollut huonosti kasvatettuja koiria ja huonosti kasvatettuja lapsia.

Ja niitä ketkä ei osaa kasvattaa syystä tai toisesta.

Vierailija
2/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella kärsin siitä, että mun lapset ei aina osaa käyttäytyä hyvin julkisilla paikoilla, saati sitten kotona. Parhaani teen ja yritän, minua ei näköjään vaan ole luotu äidiksi tai ainakaan hyväksi kasvattajaksi. Kun tämän vaan olis tienny ennen lastentekoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen näkymättömäksi kasvattaminen näkyy tässä maassa juuri mielenterveysongelmina sekä yleisenä epävarmuutena; ei osata olla tai edes sanoa mielipidettä normaalitilanteissa. Saatika sitten osoittaa mitään tunteita..

että en tiedä, haluanko omista lapsistani kasvavan itseäään anteeksi pyyteleviä aikuisia.

Tavat pitää olla, mutta ne jotka ovat leikki-ikäisinä hiljaa ja aloillaan juuri noissa kahviloissa ja lentokoneissa, ovat vanhempiensa alistamia, sanon minä. Normaalia on että lapset ovat liikkuvia, leikkiviä, toimivia, uteliaita ja nauravia (joskus itkeviä) otuksia, ja annetaan heidän olla, ettei riistetä sitä ihmisyyttä jo pienestä pitäen

Vierailija
4/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenkasvatus on vähän kuin koirankasvatusta. Syy käytäsongelmiin löytyy erittäin usein hihnan toisesta päästä emännästä, isännästä tai vanhemmista. Niin lentokoneessa, kaupassa kuin kahvilassakin.

Vierailija
5/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole lapsesta/lapsen temperamentista tai ympäristöstä, vaan niiden yhteensopimattomuudesta. Joku "huono" käytös jossain toisessa kontekstissa voi olla ok.

Vierailija
6/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perinteinen näkymättömäksi kasvattaminen näkyy tässä maassa juuri mielenterveysongelmina sekä yleisenä epävarmuutena; ei osata olla tai edes sanoa mielipidettä normaalitilanteissa. Saatika sitten osoittaa mitään tunteita.. että en tiedä, haluanko omista lapsistani kasvavan itseäään anteeksi pyyteleviä aikuisia. Tavat pitää olla, mutta ne jotka ovat leikki-ikäisinä hiljaa ja aloillaan juuri noissa kahviloissa ja lentokoneissa, ovat vanhempiensa alistamia, sanon minä. Normaalia on että lapset ovat liikkuvia, leikkiviä, toimivia, uteliaita ja nauravia (joskus itkeviä) otuksia, ja annetaan heidän olla, ettei riistetä sitä ihmisyyttä jo pienestä pitäen

kaksi eri asiaa!!!

Vierailija
7/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kun taitaa ajatella tuosta vähän eri tavoin.

Vierailija
8/8 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta kun on tarkoitus kasvaa itsenäinen ja tunteva aikuinen, ei suinkaan lemmikkiä tai kotieläintä kenellekään.

Pelottavia ihmisiä tässä maassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi